تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه با نکات ریز خانه داری آشنا شویم

چگونه ها » خانه » چگونه با نکات ریز خانه داری آشنا شویم

لینک کوتاه | سعیده بریانیان | ۶ دی ۱۳۹۵ چگونه با نکات ریز خانه داری آشنا شویم

کدبانوی خانه بودن همیشه هم دشوار نیست. فقط کافی است چند تکنیک سریع بلد باشید تا در مواقعی که به مشکل برمی خورید به کارتان بیایند. با تکنیک های سریع این چگونه، مشکلات خانه را در یک چشم به هم زدن حل کنید.

چگونه 1

چگونه با نکات ریز خانه داری آشنا شویمبرای پاک کردن دوده از روی آجرهای شومینه، مقداری سرکه در ظرف برزید و با اسفنج روی آجرها بکشید. پس از یک دقیقه آجرها را با اسفنج آغشته به آب تمیز کنید.

2

چگونه با نکات ریز خانه داری آشنا شویمبرای منظم کردن بهم ریختگی داخل یخچال سبدهای یک شکل و یک اندازه ای را در طبقات یخچال قرار دهید و ازآنها به عنوان جای مواد غذایی استفاده کنید.

3

چگونه با نکات ریز خانه داری آشنا شویمبرای لیز نخوردن روی کاشی یا سرامیک حمام، مقدار زیادی سنگ های زیبا را از ساحل جمع آوری کنید یا از گلخانه ها خریداری کنید. مقداری بتونه ی آماده خریداری کنید. آن را با آب رقیق کنید و کف حمام بریزید. سپس سنگ ها را روی بتونه محکم کنید. در این صورت هم به حمام جلوه ی طبیعی تر و زیبا تری می دهید و هم ناهمواری های گرد سنگ ها مانع از لغزش شما می شوند.

4

چگونه با نکات ریز خانه داری آشنا شویمشیشه های مربا را با تور و مروارید های اضافه تزیین کنید و به عنوان شمعدان استفاده کنید.

5

چگونه با نکات ریز خانه داری آشنا شویملیز شدن و نرم شدن صابون حمام از مشکلات عمده در هر خانه ای است. برای جلوگیری از این مشکل دو راه وجود دارد. یکی از آنها خالی کردن وسط یک اسفنج به اندازه ی صابون به وسیله ی قیچی است. از این پس می توانید صابون را در اسفنج قرار دهید. بدین ترتیب پس از تمام شدن صابون می توانید از خرده صابون هایی که جذب اسفنج شده است در تمیز کردن وان یا دیوارهای حمام استفاده کنید. به عنوان راه دوم می توانید مقداری سنگ ریزه جمع کنید و در یک کاسه بریزید. صابون را روی سنگ ریزه ها قرار دهید تا آب از آن جدا شود و باعث خرد شدن صابون نشود.

بخوانید:  چگونه به کابینت های آشپزخانه جلوه ای دیگر ببخشیم

6

چگونه با نکات ریز خانه داری آشنا شویملباس ها را لوله کنید و در کشو قرار دهید. بدین صورت هم در اثر تا شدن چروک نمی شوند و هم دسترسی به آنها راحت تر می شود.

7

اگر بچه تان روی دیوار را با مداد نقاشی کرده است، برای پاک کردن آن از خمیردندان استفاده کنید.

8

برای از بین بردن بوی آشغال در سطل، کف آن مقداری جوش شیرین بریزید.

9

برای اینکه لباس های مجلسی از روی چوب رختی پایین نیوفتد چوب رختی را با نوارهای بافتنی یا پولک دوزی شده تزئین کنید.

10

برای تمیز کردن قوری سیاه شده از رنگ چایی، قوری را 20 دقیقه در ظرفی پر از سرکه بجوشانید.

همین‌طور بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه با نکات ریز خانه داری آشنا شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..