تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریزش سنگ درجاده چالوس/ ضرورت احتیاط رانندگان

ریزش سنگ درجاده چالوس/ ضرورت احتیاط رانندگان

استان‌ها > البرز - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به ریزش سنگ دربرخی مناطق در جاده "کرج -چالوس" گفت : رانندگان دراین محور با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ ر"ضا اکبري" گفت: با توجه به بارش برف و باران و کوهستاني بودن جاده "کرج - چالوس" و احتمال ريزش سنگ رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند.
سرهنگ اکبري گفت: در برخي از نقاط اين محور که خطر ريزش کوه وجود دارد با نصب تابلوهاي هشدار، نشان داده شده که رانندگان به هيچ عنوان در اين مسيرها توقف نکنند.
وي خاطرنشان کرد: بيشترين سقوط سنگ در محدوده تونل 6 و هفت صورت مي گيرد که مي طلبد رانندگان دقت لازم داشته را باشند.
وي با بيان اينکه بارش باران و برف از شب گذشته در اين استان آغاز شده و امروز نيز در تمام مناطق به ويژه در جاده کوهستاني "کرج - چالوس" ادامه دارد، افزود: ماموران راهداري به صورت شبانه روزي درحال خدمات رساني و پاکروبي اين محور بويژه درموقع بارندگي و ريزش سنگ هستند .
سرهنگ اکبري بيان داشت: اکنون در مناطق "نساء"، "گچسر" و "ديزين" بارش برف سنگين گزارش شده است که همراه داشتن زنجير چرخ براي رانندگان الزامي است .
وي با بيان اينکه تمام راه هاي استان البرز به جزء محور "شمشک - ديزين" بازو تردد درآن جريان دارد، بيان داشت: علاوه بر زنجير چرخ سلامت بودن بخاري وبرف پاک کن ازموارد مهمي است که پليس بر داشتن آن نظارت کامل دارد.

رئيس پليس راه البرز يادآور شد: رعايت فاصله با خودروي جلويي ، توجه به علائم هشدار دهنده و توصيه هاي پليس، همراه داشتن تجهيزات زمستاني، لباس گرم و غذاي کافي از ديگر توصيه هايي است که پليس راه براي رانندگان دارد.
باشروع بارندگي ها درمحور "کرج -چالوس" حدود 10 مورد ريزش سنگ در اين محور گزارش شده که توسط ماموران راهداري بلافاصله پاکسازي شده است .

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریزش سنگ درجاده چالوس/ ضرورت احتیاط رانندگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..