تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش اول در نیمکت نشین شدن رحمتی را بشناسید

نیمکت نشینی غیرمنتظره کاپیتان استقلال زیر سر دستیار سرمربی استقلال بوده است!

خرمگاه اتفاقات رختکن استقلال پس از شکست نفت را تاب نیاورد

 یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال مدعی بود پس از پایان بازی حذفی با نفت تهران که با نتیجه ای تلخ برای آبی پوشان همراه بوده، صدای سید مهدی رحمتی در رختکن بالا رفته است. گویا کاپیتان استقلال معتقد بوده برخی بازیکنان سر به هوای تیم به جای تمرکز کامل، پس از گشودن دروازه نفت تهران سمت علیرضا منصوریان و نیمکت آبی ها رفته و همین بی توجهی زمینه ساز گلزنی شاگردان علی دایی شده است.

 این فریاد رحمتی مثل اینکه حسابی به محمد خرمگاه برخورده و یکی دو روز قبل از بازی با سپاهان از سرمربی آبی ها خواسته است که کاپیتان را روی نیمکت بنشاند تا یاد بگیرد در حضور مربیان و اعضای کادر فنی در رختکن داد و بیداد نکند.

 البته سید حسین حسینی هم با نمایش درخشان خود اجازه نداد خیلی غیبت رحمتی احساس شود وگرنه... بگذریم!

منبع: رادنیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش اول در نیمکت نشین شدن رحمتی را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..