تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط قلعه نوعی برای ماندن کرار در تراکتور

به گزارش افکارنیوز،

 کرار جاسم در ابتدای لیگ شانزدهم بار دیگر به فوتبال ایران برگشت و پیراهن تراکتورسازی را برتن کرد. هافبک عراقی اگرچه در تراکتورسازی برخلاف سال های گذشته هیچ حاشیه ای نداشته و بیشتر به فوتبال بازی کردن پرداخته است اما از نظر فنی پرفراز و نشیب ظاهر شده است.

کرار در چند بازی عملکرد خوبی نداشت و همین امر باعث شد امیر قلعه نویی نیز در مصاحبه هایش به انتقاد از او بپردازد. در بازی تراکتورسازی مقابل نفت و گاز گچساران اما کرار در غیاب رفیعی نمایش خوبی داشت و توانست نقش چشمگیری در صعود به نیمه نهایی جام حذفی داشته باشد.

با این حال کرار یکی از نفراتی است که امیر قلعه نویی دوست دارد در تراکتورسازی به کارش ادامه دهد اما به شرطی که از نظر فنی به سطحی که سرمربی سرخپوشان تبریزی می خواهد، برسد. 

در این باره قرار است قلعه نویی بعد از بازی با ذوب آهن در جام حذفی جلسه ای را با کرار برگزار و درباره شرایطش با او صحبت کند. در صورتی که کرار بتواند انتظارات فنی و انضباطی قلعه نویی را برآورده کند، به کارش در تراکتورسازی ادامه خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط قلعه نوعی برای ماندن کرار در تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..