تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی حقوق کارمندان قراردادی با کارمندان دولتی

به گزارش افکارنیوز،

حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس بیان کرد: طی جلسه ای که دیروز در مجلس برگزار شد، مقرر شد تا کارمندان قراردادی پیمانکاری که از دولت حقوق می‌گیرند از این پس حقوقی متناسب با کارمندان دولتی دریافت کنند.

نوروزی ادامه داد: نباید اینطور باشد که پیمانکار قرار داد 800 هزار تومانی با کارمند خود ببندد و حقوق وی متناسب با کارمندان دولتی نباشد بلکه باید بین حقوق کارمندان دولتی و قراردادی تناسب وجود داشته باشد.

وی افزود: کارمندان قراردادی پیمانکاری خصوصی می‌توانند از مزایای کارمندان دولتی نیز استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس در رابطه با مصوبه دیگری نیز مطرح کرد: علاوه بر تصویب مصوبه تساوی حقوق کارمندان دولتی و قراردادی، مصوبه ی دیگری نیز مبنی بر انتقال نظارت بر مناطق آزاد از زیر نظر ریاست جمهوری به وزارت اقتصاد و دارایی تصویب شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی حقوق کارمندان قراردادی با کارمندان دولتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..