تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل مسعود کیمیایی از همسر خواننده اش گوگوش! +عکس

تاریخ نشر : دوشنبه 6 دی 1395 مشاهده : 723 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

مسعود کیمیایی در مصاحبه با حسین دهباشی،در باره زندگی اش اطلاعاتی ناشنیده ارائه کرد.

مسعود کیمیایی

مسعود کیمیایی در مصاحبه با حسین دهباشی،در باره زندگی اش اطلاعاتی ناشنیده ارائه کرد.
 
وی در برنامه تاریخ ایرانی، از سه ازدواج زندگی اش گفت: «در ۲۲ سالگی ازدواج کردم. دخترم گیلدا از این ازدواج است، که دلم برایش تنگ شده. همسر بعدی من [گیتی پاشایی] مادر پولاد است که فوت شدند. خانم بسیار خوبی بودند. ازدواج سوم من با خانمی [فائقه آتشین، گوگوش] بود که در زندگی خصوصی من بسیار خانم بزرگوار و پاکیزه ای بودند. من زندگی دیگرش را نمی شناسم. انسان فوق العاده ای بودند. و ایشان هم دیگر نیستند.»
 

 مسعود کیمیایی <p>

او درباره معیشت و خانه خریدن اش ادامه داد: «در سن ۷۶ سالگی نه بیمه دارم و نه ارث. پنج سال پیش این آپارتمان را به کمک خانمی که در دفتر من کار می کرد، به همراه پولاد و… خریدم. آخرش هم که کم آوردم، تلویزیون ۱۳۰ میلیون تومان، فیلم هایم را خرید.» او همچنین گفت: «با شرافت زندگی کردن، تاوان دارد.»

کافه سینما

اخبار مرتبط:

بازیگر زن فیلم مسعود کیمیایی از تغییر جنسیت در 40 سالگی و دنیای مردانه این روزهایش می گوید + تصاویر و فیلم

بازیگران و هنرمندان مشهور در بزرگداشت مسعود کیمیایی + تصاویر

رونمایی از کتاب جدید مسعود کیمیایی + عکس

بازی رضا رشیدپور در فیلم قاتل اهلی مسعود کیمیایی !

پیام تبریک مسعود کیمیایی برای اصغر فرهادی +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل مسعود کیمیایی از همسر خواننده اش گوگوش! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..