تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور شناسنامه برای فرش های تولید زنجان

محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای معرفی فرش تولیدی استان زنجان برای نخستین بار در استان زنجان شناسنامه فرش تولیدی صادر می شود. 

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح مشخصات فرش در شناسنامه ثبت و اتحادیه فرش آن را تایید می کند، گفت: نوع طرح، اندازه و نقشه فرش در این شناسنامه مشخص می شود تا مشتری بتواند با اطلاعات کافی این فرش را خریداری کند. 

جعفری با بیان اینکه این شناسنامه به دو زبان فارسی و انگلیسی خواهد بود، افزود: صدور شناسنامه تولیدی فرش استان تا پایان سالجاری در استان زنجان عملیاتی می شود و این طرح، یک طرح کشوری  بود ولی آن طور که باید به خوبی عملیاتی نشد. 

رئیس اداره فرش استان زنجان از وجود ۱۱ هزار و ۷۸ بیمه شده در صنعت قالی باف در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: کیفیت فرش دستباف استان زنجان بسیار ارزشمند است و طبیعی بودن مواد پشم و ابریشم و رنگ مورد استفاده در تولیدات فرش زنجان باعث افزایش کیفیت این فرش‌ها می‌شود.

جعفری یاد آورشد: طی سال ۹۵ برنامه های خوبی برای توسعه صادرات فرش استان زنجان در دستور کار است و در این میان صادرات فرش زنجان توسعه خوبی خواهد داشت و این سازمان به بحث ارتقای کیفیت فرش تولیدی تاکید جدی دارد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور شناسنامه برای فرش های تولید زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..