تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا فروش نمایشگر سرفیس استودیو به صورت جداگانه می تواند برای مایکروسافت مفید باشد؟

چرا فروش نمایشگر سرفیس استودیو به صورت جداگانه می تواند برای مایکروسافت مفید باشد؟

کمپانی مایکروسافت در چند سال اخیر موفق شده محصولات و دستگاه های فوق العاده ای به بازار عرضه کند. خصوصاً تیم سرفیس این شرکت اخیراً با طراحی های منحصر به فرد محصولاتش، مشتریانش را توانسته کاملاً راضی نگه دارد. جدیدترین دستگاهی که این تیم عرضه کرده، یعنی سرفیس استودیو، دقیقاً از همین کیفیت برخوردار است و بدون شک یک قطعه سخت افزاری فوق العاده زیبا محسوب می شود. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

البته از لحاظ قدرت، این محصول نسبت به قیمتش چندان عملکرد خوبی ندارد. در حال حاضر قوی ترین مدل این دستگاه که دارای پردازنده چهار هسته ای نسل ششم اینتل Core i7 با نرخ پردازش 2.7 گیگاهرتز، 32 گیگابایت رم، 4 گیگابایتGPU ، 128 گیگابایت SSD و 2 ترابایت HDD است؛ از قیمت 4199 دلاری برخوردار است. در حالی که این مشخصات برای تعدادی از کاربران، به اندازه کافی قدرتمند به حساب می آید، کمپانی رقیبی چون Dell همین پی سی را بدون نمایشگر با قیمت تنها 1800 دلار به مشتریانش عرضه می کند. با این وجود، باز هم بسیاری از افراد ترجیح می دهند سرفیس استودیو را خریداری کنند.

اکنون باید ببینیم چه چیزی واقعاً باعث می شود سرفیس استودیو تا این حد برای بسیاری جذاب باشد؟ جواب این است که احتمالاً نمایشگر بسیار زیبای آن این تاثیر را بر روی مشتریان گذاشته است. اندازه این نمایشگر باریک 28 اینچ با گاموت 192 PPI و DCI P3 ، یکی از بزرگترین محدوده ‌های رنگی موجود است. هم چنین دارای رزولوشن 4500 در 3000 است که کیفیت بسیار بالایی به آن بخشیده است.

یک ویژگی مهم دیگر در خصوص این نمایشگر، این است که 1 اینچ در این آن، در دنیای واقعی هم همان 1 اینچ است. در حقیقت این نمایشگر زیبا، اصلی ترین دلیل شما برای خرید دستگاه سرفیس استودیوی مایکروسافت محسوب می شود.

اما متاسفانه مایکروسافت این نمایشگر را به تنهایی عرضه نمی کند. اگر این کار را انجام داده بود، بسیاری از افراد قطعاً تمایل شدیدی به خرید نمایشگر با کیفیت و زیبای مایکروسافت نشان می دادند و آن را به صورت جداگانه به کامپیوتر خود وصل می کردند تا تجربه ای بسیار خوشایند و البته به صرفه تر را به دست آورند.

اگر مایکروسافت روزی تصمیم بگیرد این نمایشگر را به صورت جداگانه به فروش برساند، قطعاً توجه بسیاری از کاربران حرفه ای را هم به بازار خود جلب خواهد کرد. جالب است بدانید که این شرکت تا کنون فیدبک ها و نظرات زیادی در این خصوص از کاربرانش دریافت کرده است و در همین راستا Chris Capossela، مدیر بخش بازاریابی مایکروسافت در پادکستی اعلام کرده:

یکی از جالب ترین قسمت های فروشگاه های مایکروسافت این است که می توان نظرات مشتری ها را همان لحظه شنید. یکی از پرسش هایی که اخیراً زیاد از مسئولان شرکت ما می شود، این است که "آیا می توانم این مانیتور را به تنهایی بخرم و خودم آن را به CPU و کامپیوترم وصل کنم؟" ما از این پرسش ها شگفت زده می شویم، چرا که در اصل فکر ما در زمان طراحی آن محصول این بوده که تمام اجزای آن با هم کار کنند و به استفاده جداگانه از هرکدام از آن ها فکر نکرده ایم. اما با این حال این سوال از ما زیاد پرسیده می شود.

با تمام این ها، این احتمال وجود دارد که ردموندی ها در سال 2017 میلادی که چیزی به شروع شدنش نمانده، مانیتورهای باکیفیت خود را به صورت جداگانه عرضه کنند. پیش بینی می شود سرفیس استودیوی 2 به گونه ای عرضه شود که نسخه نمایشگر آن هم به صورت جداگانه در دسترس علاقه مندان آن قرار بگیرد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا فروش نمایشگر سرفیس استودیو به صورت جداگانه می تواند برای مایکروسافت مفید باشد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..