تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلفن ثابت و شماره اختصاصی بر روی تلفن همراه با اپلیکیشن ShatelTalk، برای نخستین بار در ۶ استان کشور

تلفن ثابت و شماره اختصاصی بر روی تلفن همراه با اپلیکیشن ShatelTalk، برای نخستین بار در ۶ استان کشور

مدت زمانی از اعطای پروانه FCP توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به هفت شرکت برگزیده می گذرد و بالاخره شرکت شاتل، یکی از دارندگان این پروانه، برای اولین بار در کشور خدمات ویژه خود را به مشترکان ارایه می دهد.


شاتل از طریق اپلیکیشن ShatelTalk خدمات تلفن ویژه را در دسترس مشترکان قرار خواهد داد. از این پس کاربران اینترنت پرسرعت شاتل می توانند با استفاده از این اپلیکیشن و یک شماره اختصاصی بر روی گوشی هوشمند خود، مکالمات تلفنی خود را بر بستر اینترنت که از ویژگی هایی خاص و منحصر بفرد برخوردار است انجام دهند.


این خدمات در حال حاضر و در فاز نخست به کاربران در استان های تهران، قم، کرمان، خراسان رضوی، فارس و کردستان ارایه می شود. بدین ترتیب کاربران سرویس های اینترنت پرسرعت شاتل در استان های ذکر شده می توانند از طریق سایت My.shatel.ir و یا اپلیکیشن MyShatel وارد پنل کاربری خود شده و این خدمات را خریداری کنند و با نصب اپلیکیشن ShatelTalk از امکانات و ویژگی های این خدمات بهره مند شوند.


لازم به یادآوری است که خدمات ShatelTalk ویژه کاربرانی است که مشترک یکی از انواع سرویس های اینترنت پرسرعت شاتل هستند و تمایل دارند با اختصاص یک شماره اختصاصی جدید، از خدمات تلفن شاتل بر روی گوشی هوشمند خود بهره مند شوند.


این خدمات در حال حاضر و در جشنواره زمستانی شاتل با تخفیف استثنایی و تنها به قیمت 25000 تومان ارایه می شود. با پرداخت این هزینه ضمن بهره مندی از حق امتیاز یک شماره اختصاصی، سایر شرایط ویژه جشنواره زمستانی که شامل موارد زیر است نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت:

• شماره تلفن ثابت اختصاصی

• 500 دقیقه مکالمه رایگان با تلفن همراه

• 10000 ریال اعتبار اولیه

• %50 تخفیف تعرفه مکالمات نسبت به تعرفه مخابرات

                         - نرخ مکالمه با شماره تلفن شاتل = 10 ریال
                         - نرخ مکالمه با تلفن ثابت داخل استانی= 22 ریال
                         - نرخ مکالمه با تلفن ثابت بین استانی= 165 ریال
                         - نرخ مکالمه با تلفن همراه= 312 ریال


خاطر نشان می سازد قیمت واقعی حق امتیاز این خدمات 200000 تومان است که در طول جشنواره زمستانی به قیمت باورنکردنی 25000 تومان در دسترس کاربران اینترنت پرسرعت شاتل در استان های فوق الذکر قرار دارد.


در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزییات شیوه ارایه این خدمات به صفحه اختصاصی خدمات تلفن در وب سایت شاتل مراجعه کنید.

برای دانلود اپلیکیشن شاتل تاک بر روی سیستم های اندرویدی و iOS کلیک کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلفن ثابت و شماره اختصاصی بر روی تلفن همراه با اپلیکیشن ShatelTalk، برای نخستین بار در ۶ استان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..