تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کارگاه آموزشی نحوه کنترل آلودگی ها

رئیس حفاظت محیط زیست چناران از برگزاری کارگاه آموزشی نحوه کنترل آلودگی ها دراین شهرستان خبرداد.

برگزاری کارگاه آموزشی نحوه کنترل آلودگی هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ هادی موسی پور افزود: کارگاه آموزشی شناسایی آلودگی ها و نحوه کاهش آنها در صنایع اعم از صنایع غذایی و فولاد برای دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه برگزار و مطالب آموزشی در محل توسط کارشناسان محیط زیست به دانش آموزان آموزش داده شد.
وی گفت: بهترین شیوه نهادینه کردن عادت های مثبت همچون حفاظت از محیط زیست در اقشار جامعه  آموزش افراد، آن هم از سنین کودکی است تا به یک باور ذهنی تبدیل شود.
رئیس حفاظت محیط زیست چناران افزود:در این کارگاه تصفیه فاضلاب و مراحل آن، فیلتراسیون هوای کارخانجات،  نحوه مدیریت پسماند و نظارت سازمان حفاظت محیط زیست به روند اجرای  کار و تطبیق میزان آلودگی با استاندارد های مدرن به دانش آموزان آموزش داده شد.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کارگاه آموزشی نحوه کنترل آلودگی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..