تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور 15 اثر از فیلمسازان استا&#

ساعت: 12:10 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988689

با برگزاری هفتمین دوره "جشنواره عمار" صورت گرفت؛

فیلمسازان و فعالان فرهنگی استان، در قالب‌های داستانی و مستند و موضوعات اقتصاد مقاومتی و تاریخ معاصر، بیش‌ترین آثار ارسالی را به هفتمین جشنواره عمار داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، براساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار، فیلمسازان و هنرمندان استان قزوین از زمان انتشار فراخوان هفتیمن دوره این جشنواره تاکنون، 15 اثر به دبیرخانه عمار ارسال کرده‌اند.


فیلمسازان و فعالان فرهنگی استان، در قالب‌های داستانی و مستند و موضوعات اقتصاد مقاومتی و تاریخ معاصر، بیش‌ترین آثار ارسالی را به هفتمین جشنواره عمار داشتند.

گفتنی است هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی»، از ۸ تا ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این جشنواره به نشانی AmmarFest.ir اثر خود را در یکی از بخش ‌های«فیلم»، «فیلمنامه» و «نقد، مقاله وپژوهش‌های سینمایی» تا 30 آبان و در بخش‌های «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «اقلام تبلیغی» و «لوح نگار» تا ۱۰ آذر ثبت‌نام و حداکثر پنج روز پس از آن، اثرشان را دبیرخانه تحویل دهند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور 15 اثر از فیلمسازان استا&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..