تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رای موافق شورای شهر بر اخذ مجوز برای کارگران/ کسی اخراج نمی شود!

ساعت: 11:37 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988596

اکثریت اعضای شورای شهر میاندوآب با اخذ مجوز برای کارگران موسوم به لیست 50 نفره برای ادامه فعالیت آنها موافقت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،یکی از موضوعاتی که در روزهای اخیر نقل محافل مجازی و حقیقی در میاندوآب شده است، موضوع اخراج و یا تسویه حساب تعدادی از کارگران شهرداری که عموم آن را به نام لیست 50 نفره می شناسند است.

این لیست که برخی تعداد آن را کمتر از 50 و برخی نیز بیشتر ار 50 نفر اعلام می کنند، کار را به جایی کشاند که فرماندار میاندوآب در جلسه شورای اداری این شهرستان، علنا تاکید کرد که هیچ کس حق اخراج کارگران شهرداری را ندارد و باید تدبیری برای آن اندیشیده شود.

اما این موضوع که بارها در جلسه شورای شهر مطرح شده بود، در آخرین جلسه شورای شهر نیز مطرح شد که در نهایت با 8 رای اعضای شورای شهر، این شورا مصوب کرد تا برای همه نیروها مجوز بکارگیری اخذ شود و در واقع رای به ماندن آنها دادند.

در این جلسه هر یک از اعضای شورای شهر در رابطه با این موضوع به بحث و تبادل نظر پرداختند که اکثریت اعضا بر روی تعیین تکلیف هر چه سریعتر این کارگران تاکید کرده و اظهار کردند: نباید در رابطه با این افراد دوگانه عمل کرد و این کارگران که با هزاران امید و آرزو در شهرداری مشغول به کار شده اند و بهتر است هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

هم چنین سجادی رئیس شورای شهر نیز به اظهارات فرماندار خطاب به سرپرست شهرداری در جلسه شورای شهر هم اشاره کرد که پس از اینکه برخی از اعضا به اظهارات فرماندار در جلسه شورای اداری نیز واکنش نشان داده و توضیحات خود را درباره موافقت و یا مخالفت با صدور مجوز برای این کارگران اعلام کردند، درباره این موضوع تصمیم گیری شد که با رای 8 نفر از اعضا، شورای شهر موافقت خود را با بکارگیری و اخذ مجوز برای این کارگران اعلام کرد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رای موافق شورای شهر بر اخذ مجوز برای کارگران/ کسی اخراج نمی شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..