تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملایر از شهرستانهای پیشتاز در مبارزه با مواد مخدر است

سرهنگ هادی قزوینه ای روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وجود عزم همگانی در مسئولان استان همدان برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر موجب پایلوت شدن ملایر برای اجرای طرح کرامت شد.
وی یادآوری کرد: با توجه به اینکه ملایر پیشتر نیز به عنوان پایلوت اجرای طرح همگانی مبارزه با مواد مخدر انتخاب شده بود بستر و زمینه در این شهرستان برای پایلوت شدن برای طرح کرامت نیز وجود داشت.
امسال یک تن و 149 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده که نسبت به 9 ماهه سال گذشته 122 درصد رشد داشته است.
وی بیان کرد: مواد مخدر از نوع تریاک بیشترین میزان کشفیات این شهرستان را به خود اختصاص داده به گونه ای که حدود 830 کیلوگرم تریاک در ملایر امسال کشف و ضبط شده است.
وی اظهار کرد: میزان کشفیات مواد مخدر از نوع تریاک در سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پنج برابر افزایش داشته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بیان کرد: 12 کیلو و 420 گرم هروئین و کراک در ملایر کشف شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته که 6 کیلو و 829 گرم بود 82 درصد افزایش داشته است.
سرهنگ قزوینه ای افزود: امسال شاهد کاهش 83 درصدی کشفیات مواد صنعتی شیشه در ملایر بوده به گونه که میزان کشفیات این نوع مواد به کمتر 400 گرم رسیده است.
وی گفت: 938 قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش به همراه 88 معتاد در 9 ماهه سال 95 در ملایر دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان اضافه کرد: 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ملایر منهدم شدند که نسبت به سال گذشته 45 درصد افزایش داشته است.
سرهنگ قزوینه اجرای 62 فقره طرح پاکسازی، 53 طرح در جاده های مواصلاتی، 930 عملیات و کشف یک هزار و 696 قرص غیرمجاز و توقیف 25 دستگاه خودرو را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر برشمرد.
2 شهرستان فلاورجان اصفهان و ملایر همدان به عنوان پایلوت کشوری برای اجرای طرح کرامت انتخاب شدند.
طرح کرامت با چهار کمیته به ریاست استاندار و جانشینی فرمانده سپاه استان تشکیل شده که دبیرخانه آن در شهرستانها راه اندازی و ذیل این کمیته‌ها، کارگروه هایی تشکیل شده است.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: اکبر بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملایر از شهرستانهای پیشتاز در مبارزه با مواد مخدر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..