تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده ارشد طالبان در جنگهای قندوز افغانستان کشته شد

به گزارش ایرنا، وزارت کشور افغانستان روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که فیروز جهادی با پنج تن از افراد خود شب گذشته در یک کمین نیروهای پلیس در شهرستان «آب بند» غزنی کشته و 9 تن از همرزمان وی زخمی شدند.
در این بیانیه اعلام شده است که جسد سه تن از آنان از جمله «فیروز جهادی» در اختیار نیروهای پلیس قرار دارد.
از کشته شدگان، مقادیری سلاح و مهمات به دست نیروهای پلیس افتاده است. گروه طالبان تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است.
استان قندوز افغانستان در مهر ماه سال 1394 و یک سال بعد از آن در سال 1395 دو بار توسط طالبان اشغال شد که تلفات جانی و خسارت سنگین مالی برای مردم دولت این کشور به جا گذاشت. بر اساس بیانیه وزار کشور افغانستان فیروز جهادی فرماندهی اصلی جنگ های قندوز را بر عهده داشت.
آساق**291**1610**1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده ارشد طالبان در جنگهای قندوز افغانستان کشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..