تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش دورانت مانع از شکست گلدن استیت نشد/ برتری کاوالیرز در آخرین دقایق

در یکی از مهم ترین دیدارهای بسکتبال NBA دو تیم کلیولند و گلدن استیت به مصاف هم رفتند که در دقایق پایانی این دیدار تیم صدرنشین کنفرانس شرق حریف خود را در هم کوبید.

ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان: دو تیم بسکتبال گلدن استیت و کلیولند کاوالیرز، صدرنشینان کنفرانس غرب و شرق در ورزشگاه کویکن لونز آرنا در یک بازی حساس و نزدیک به مصاف هم رفتند.

این دیدار با درخشش ستاره های هم نام کوین دورانت و کوین لاو همراه بود. در کوارتر نخست این رقابت، بازی بسیار نزدیک پیگیری شد و در پایان تیم میزبان 27 بر 25 مغلوب گلدن استیت شد. در اواسط کوارتر دوم، فاصله امتیازات زیاد شد و تیم کاوالیرز از مهمان خود عقب افتاد  اما کم کم نبض بازی را در دست گرفت و با اختلاف 1 امتیاز از حریف خود شکست خورد و نیمه نخست بازی 55 بر 52 به سود گلدن استیت به پایان رسید.

 نیمه دوم در کوارتر سوم این دیدار تیم صدرنشین کنفرانس شرق 32 بر 28 مغلوب گلدن استیت شد اما در کوارتر پایانی ورق برگشت و تیم گلدن استیت که در تمام کوارتر ها برابر حریف خود برتری داشت در کوارتر چهارم 28 بر 21 شکست خورد و 109 بر 108 به سود کلیولند به پایان رسید.

آخرین بازی این دو تیم در 20 ژوئن 2016 در فینال فصل پیش بود که با پیروزی 93 بر 89 کلیولند به پایان رسید. همچنین گلدن استیت در آخرین بازی خود دترویت را 119 بر 113 در هم کوبید و تیم کلیولند هم به مصاف بروکلین رفت و 119 بر 99 این تیم را شکست داد.

در 18 بازی اخیر که این دو تیم صدرنشین به مصاف هم رفتند، 11 پیروزی سهم گلدن استیت و 7 پیروزی سهم کلیولند بوده است.

صدرنشین کنفرانس غرب از 31 بازی خود 27 پیروزی و 4 شکست داشت و صدرنشین کنفرانس شرق نیز از 28 بازی 22 پیروزی و 6 شکست را تجربه کرده است.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش دورانت مانع از شکست گلدن استیت نشد/ برتری کاوالیرز در آخرین دقایق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..