تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوود

اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوود

اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوود

بازیگران و ستاره ها همیشه به ظاهر و تیپ خود اهمیت زیادی می دهند و در این میان همیشه عکس های آن ها بصورت خوش استایل دیده می شود.شاید یکی از دردسرهای ستاره شدن این باشد که همیشه باید به ظاهرتان برسید و برای آن هزینه کنید. در نهایت هر چقدر زمان، انرژی و پول برای این کار خرج کنید،

همیشه افرادی هستند که سلیقه آنها با شما یکی نباشد و دائماً مورد نقد این مجله و آن برنامه مد قرار بگیرید. در هر صورت سلیقه شما به خودتان مربوط است و انتخاب های شما محترم هستند. بگذریم از اینکه بعضی از سلبریتی ها کاملاً خود را با استخدام یک استایلیست باهوش یا خریدار شخصی خوش سلیقه راحت کرده اند و دیگر نیازی به سر و کله زدن با لباس و اکسسوار و … ندارند.

ولی بعضی از ستاره ها سبک خاص خودشان را دارند و کاملاً در انتخاب حتی لباس های راحت و روزانه خود دقت و ظرافت به خرج داده و همیشه ظاهر شیک و بی نقصی دارند. از مدل هایی مانند کندال جنر و جی جی حدید بگیرید تا بازیگران مشهوری مانند جسیکا آلبا دائماً با استایل همه پسندشان سوژه نشریات بانوان و وبسایت های فشن قرار می گیرند.

در همین راستا، مجله هارپرز بازار بریتانیا و چند نشریه مد اینترنتی دیگر، هر هفته فهرستی از خوش پوش ترین و خوش استایل ترین ستاره ها و سلبریتی های دنیا را گردآوری می کنند و در کنار آن بهترین آرایش و استایلینگ مو را نیز معرفی می نمایند که گزیده ای از آنها را در زیر مشاهده می کنید.

خوش پوش ترین های هفته:

فرانکا سوزانی، سردبیر مجله ووگ ایتالیا، در سن 66 سالگی درگذشت. وی یکی از تأثیرگذارترین ادیتورهای دنیای فشن بود و مجله ووگ ایتالیا را تبدیل به صدایی قدرتمند و بانفوذ در دنیای فشن و عکاسی نمود.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودراجرفدرر، تنیسور حرفه ای سوئیسی، از سوی مجله GQ به عنوان خوش استایل ترین مرد سال 2016 انتخاب شد.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودویلیام و کیت، دوک و دوشس کمبریج، همراه با پرنس هری، در مهمانی کریسمس خیریه جوانان The Mix
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودمتیو مک‌کانهی مهمان برنامه تاک شوی سِث مه‌یرز.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودبندیکت کامبربچ در فتوکال اپیزود ویژه کریسمس سریال Sherlock محصول بی بی سی، در هتل هم یارد.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودتام هیدلستون در افتر پارتی شب افتتاحیه نمایش Saint Joan در لندن.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودفلیسیتی جونز روی فرش قرمز مراسم اکران فیلم Rogue One: A Star Wars Story در توکیو.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودفن بینگ‌بینگ در مراسم افتتاحیه فروشگاه De Beers در خیابان مدیسون نیویورک.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودجسیکا آلبا در افتتاحیه فروشگاه Laduree در لوس آنجلس.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودسارا پُلسون با پیراهنی از دولچه و گابانا مهمان برنامه سث مه‌یرز.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودروث نِگا با پیراهنی از والنتینو در مراسم اکران فیلم Loving در لوس آنجلس.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودمدونا، با پارکای مشکی، تیشرت موسکینو، کیف رالف لورن و کفش های پوما.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودکندال جنر، با پولیور اورسایز و شلوار چرم مشکی در وست هالیوود کالیفرنیا.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودامیلی راتایکوفسکی و کیت آپتون هر دو با لباس هایی از وینس کاموتو در پارتی کریسمس وینس کاموتو.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودجنیفر لوپز در رستوران مادئو در وست هالیوود کالیفرنیا.اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودروبی رُز با کتی از مارک جیکوبز در حال خرید کریسمس در بورلی هیلز کالیفرنیا.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودبهترین های آرایش و استایل مو:
زوئی دویچ در مراسم اکران فیلم Why Him در لوس آنجلس
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودبلا ثورن در فتوشوت مجله پِیپر.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودباربارا پالوین، مدل و بازیگر مجارستانی و مدل سابق ویکتوریاز سیکرت.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیووداما استون در مراسم اکران فیلم La La Land در هالیوود.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودفن بینگ‌بینگ در مراسم افتتاحیه فروشگاه De Beers در خیابان مدیسون نیویورک.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودجسیکا آلبا در افتتاحیه فروشگاه Laduree در لوس آنجلس.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودجَنل مونِی، خواننده، مدل و بازیگر آمریکا در AOL Build
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیووداولیویا کولپو، مدل، بازیگر و دختر شایسته آمریکا در سال 2012
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوودکریستینا کریت، مدل روس.اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوود

دوون ویندزور مدل آمریکایی ویکتوریاز سیکرت.
اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار داغ ستاره های خوش تیپ و خوش استایل هالیوود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..