تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه بانک قوامین 8000 میلیارد ریالی شد

باتوجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و تصمیم به افزایش سرمایه به استناد مصوبه هیأت مدیره بانک و با استیذان از مراجع نظارتی از جمله بانک مرکزی ج.ا.ا و سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه ثبتی بانک قوامین از 4000 میلیارد ریال به 8000 میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

مسلم میرزایی معاون حقوقی بانک قوامین با اعلام خبر فوق افزود : با همراهی خوب سهامداران محترم و شرکت آنها در فرایند افزایش سرمایه بانک، سرمایه بانک از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران افزایش پیدا کرد.
مسلم میرزایی تصریح کرد: با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی منتهی به سال مالی 93 و 94 و مطابق نظر سازمان بورس و اوراق بهادار تصمیم راجع به سود شرکت سهامی عام بانک قوامین منوط به اتمام فرایند افزایش سرمایه شده بود که بحمدالله با توجه به اتمام فرایند افزایش سرمایه و تأیید این مهم توسط اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران، برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده جهت تعیین تکلیف سود منتهی به سال مالی 93 و 94 در دستور کار قرار داد تا با همراهی خوب و همیشگی سهامداران محترم تصمیم مقتضی اتخاذ گردد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه بانک قوامین 8000 میلیارد ریالی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..