تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیز بخش آزمایشگاهی بیمارستان ولیعصر(عج) بردسکن

با خرید دستگاه آزمایشگاهی بیوشیمی تمام اتوماتیک و وسایل جانبی بخش آزمایشگاهی بیمارستان ولیعصر(عج) بردسکن تجهیزشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن گفت: تجهیز بخش آزمایشگاهی بیمارستان ولیعصر(عج) برای افزایش و ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی ، بیمارستان ولیعصر(عج) بردسکن انجام شده است.

دکتر محمد حسین زاده گفت: با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پیرو ابلاغ اعتبار معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی از محل ردیف طرح تملک دارایی سرمایه ای مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال بابت خرید یک دستگاه اتوآنالیز به بیمارستان ولی عصر(عج) اختصاص داده شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران بستری و در راستای جلب رضایتمندی مردم شهرستان از نظام سلامت و با پی گیری های به عمل آمده این دستگاه آزمایشگاهی خریداری گردید که با بهره برداری از آن، ضمن انجام آزمایشات مورد نیاز مراجعین ، خطر انتقال انواع بیماریها به پرسنل کاهش یافته و سرعت جوابدهی نتایج آزمایشات برای بیمار کاهش خواهد یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن یادآورشد : اتو آنالایزرهای بیوشیمیایی دستگاه هایی هستند که غلظت متابولیت ها، الکترولیت ها، پروتئین‌ها و داروها را در سرم، پلاسما، ادرار و مایع مغزی- نخاعی ‏(CSF)‏ و سایر مایعات بدن با دقت و صحت بالا اندازه گیری می کنند و از مزایای به کارگیری این سیستم ها در آزمایشگاه می توان به افزایش سرعت و حجم کاری،کاهش خطاهای انسانی، افزایش دقت و صحت نتایج، صرفه جویی در مصرف نمونه و معرف ها، دقت در تکرار آزمایش و کاهش هزینه های جانبی را می توان بر شمرد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیز بخش آزمایشگاهی بیمارستان ولیعصر(عج) بردسکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..