تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت حماسه 8دی در ۲۰۰روستای پرجمعیت گیلان/ مردم در مقابل خواست دشمنان در فتنه ۸۸ همه جانبه ایستادگی کردند

ساعت: 08:43 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988022

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه هشتم دی درصفحه استکبار ستیزی تاریخ گیلان ثبت شد، گفت: بیش از ۲۰۰روستای پرجمعیت گیلان در این ایام بستر برنامه های متعدد در مساجد و مدرسه ها پیرامون بازخوانی فتنه ۸۸و معرفی حماسه هشتم و نهم دی ماه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین گلمیزاده در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در آستانه هشتم دی ماه، اظهار کرد: مردم گیلان در جریان خنثی کردن فتنه ۸۸تاریخ ساز شدند و یوم الله هشت دی را خلق کردند.

وی با بیان اینکه هیچوقت نباید این ایام را که از ایام الله است فراموش کرد، گفت: خداوند متعال خطاب به حضرت موسی دستور دادند که یوم الله ها را به مردم تذکر بده تا فراموش نکنند.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه ۹دی از ایام الله است، اضافه کرد: خداوند متعال فضل و کرم خود را در این روز نصیب ملت ایران کرد و انقلاب اسلامی یک بار دیگر با قدرت هر چه تمام به همت مردم دیندار و رهبری عالمانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری به مردم هدیه داده شد.

گلمیزاده با اشاره به این موضوع که ۹دی از روز های خدا است و به این روز باعظمت افتخار می کنیم، تصریح کرد: برابر خواسته های دشمن در جریان فتنه ۸۸مردم همه جانبه ایستادگی کردند و خداوند متعال به ما لطف و عنایت کرد.

وی با تأکید براینکه بزرگداشت این ایام بسیار مهم است، تصریح کرد: بار دیگر در مقابل چشمان دشمن وحدت ملت ایران و دفاع آنها از ارزش های اسلامی را تصویر سازی می کنیم.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بار دیگر مردم در یوم الله ها هشتم و نهم دی ماه با رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت می کنند، در تشریح برنامه های این ایام در گیلان، اضافه کرد: بیش از ۲۰۰روستای پرجمعیت گیلان در این ایام بستر برنامه های متعدد در مساجد و مدرسه ها پیرامون بازخوانی فتنه ۸۸و معرفی حماسه هشتم و نهم دی ماه است.

وی ادامه داد: انشاالله تلاش می کنیم تا بتوانیم نسبت به این ایام ارزشمند وظایف خود را انجام دهیم و ابعاد مختلف آن را به ویژه به نسل جوان منتقل کنیم.

گلمیرزاده با تأکید براینکه حماسه هشت دی در تاریخ گیلان در صفحه استکبار ستیزی گیل مردان ثبت شده است، تصریح کرد: باید این روز در سراسر گیلان بزرگ جلوه داده شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت حماسه 8دی در ۲۰۰روستای پرجمعیت گیلان/ مردم در مقابل خواست دشمنان در فتنه ۸۸ همه جانبه ایستادگی کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..