تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنجمین دوره طرح ملی دادرس در مدارس بندرترکمن آغاز شد

ساعت: 10:02 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 988280

سوت آغاز پنجمین دوره طرح ملی دادرس در مدارس بندرترکمن به صدا در آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، مهدی جعفری رئیس هلال احمر بندرترکمن با اعلام برگزاری انتخابات شورای اجرایی کانون های دانش آموزی هلال احمر و آغاز پنجمین دوره طرح ملی دادرس در مدارس بندرترکمن گفت: این طرح در راستای آماده سازی دانش آموزان در مواجه با حوادث و بلایای طبیعی و ارتقای سطح توانمندی آنها برگزار می شود.

وی در ادامه افزایش سطح ایمنی و کاهش خطر پذیری مدارس با تکیه بر تربیت تیم های دانش آموزی آماده برای مقابله با حوادث همچنین توسعه و ترویج ظرفیتهای خود امدادی در میان دانش آموزان و ساماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده توانمند و برخوردار از مهارتهای کار گروهی را از اهداف طرح ملی دادرس برشمرد.

رئیس هلال احمر بندرترکمن با اشاره آغار پنجمین دوره طرح ملی دادرس عنوان کرد: در پنجمین المپیاد آماده دادرس مباحث پناه گیری و خروج ایمن ، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی ، احیای قلبی ریوی ، حمل مصدوم ، اسکان اضطراری ، اطفاء حریق ، چادرزنی ، خونریزی ، پانسمان ، بانداژ ، شکستگی و آتل بندی به صورت عملی و کتبی آموزش داده خواهد شد.

وی در خصوص ضرورت اجرای طرح دادرس و آشنایی دانش آموزان و معلمین با امداد و کمکهای اولیه تصریح کرد: آشنایی دانش آموزان در طرح ملی دادرس با اصول کمک های اولیه و انتقال این آموزش ها به خانواده یکی از نکات مهم و کلیدی این طرح می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنجمین دوره طرح ملی دادرس در مدارس بندرترکمن آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..