تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایرنا دیدار کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سیدرضا صالحی امیری در بدو ورود به ایرنا مورد استقبال محمد خدادی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و جمعی از معاونان و مسئولان این سازمان قرار گرفت.
نشست هم اندیشی با مدیر عامل، مسئولان و سردبیران این رسانه و همچنین بازدید از بخش های مختلف ایرنا از برنامه های حضور سید رضا صالحی امیری بود.
همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در تحریریه ایرنا، به گفت وگو با خبرنگاران حوزه های مختلف خبری پرداخت.
این نخستین بازدید صالحی امیری در ایرنا پس از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی
(11 آبان) است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی هفته های گذشته نیز با حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، با مسئولان و کارکنان این سازمانها دیدار و گفت وگو کرده است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با قدمتی 82 ساله، یکی از رسانه های پیشرو کشور، منطقه و جهان در امر اطلاع رسانی است.
فراهنگ**1355**1071**خبرنگار: علی اکبر قزوینیان**انتشار دهنده: محمدجواد دهقانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ایرنا دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..