تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرينات تیم فوتبال ماشين سازى تعطيل شد

تیم فوتبال ماشین سازی حاضر به بازی با تیم سایپا در روز پنجشنبه نیست.

 تمرينات تیم فوتبال ماشين سازى تعطيل شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛باشگاه ماشین سازی اعلام کرد که حاضر نیست روز پنجشنبه مقابل سایپا به میدان برود. مسئولان این باشگاه با ارسال نامه ای به سازمان لیگ اعتراض خود را به برگزاری بازی در روز پنجشنبه اعلام کرده اند.

قرار بود این بازی روز یکشنبه برگزار شود که به دلیل شرایط ویژه پرواز سایپا این تیم نتوانست در تبریز به زمین بنشیند و به این ترتیب بازی لغو شد.

با این حال مسئولان ماشین سازی ابتدا خواستار سه بر صفر شدن این بازی به سود خود شدند و می گفتند که سایپا در تبریز حاضر نشده و طبق قانون باید بازنده می شده است.

خارجى هاى ماشين سازى بامداد دوشنبه به مرخصى رفتند

ادسون هنريکه برزيلى ، کاخا کاکاشويلى گرجستانى ومانوئل فرناندز اسپانياويي بازيکنان خارجى و رودولفو لوئيز مربى پرتغالى ماشين سازى بامداد امروز تبريز را به مقصد استانبول و سپس کشورهاى خود ترک کردند.

اين بازيکنان به همراه مربى پرتغالى تيم پس از يک هفته استراحت و ديدار با خانواده ، مجددا به تبريز بازخواهند گشت تا در تمرينات تيمشان شرکت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرينات تیم فوتبال ماشين سازى تعطيل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..