تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ دلیل برای اینکه ظریف اشتباه کرده!

1. ظریف "اشتباه" کرد که مسوولیت سیاست خارجی کشور را وقتی پذیرفت که ما با همه قدرت ها و حشمت های عالَم نَرد عشق می باختیم و در اوج عظمت و اقتدار بودیم تا جایی که جرأت داشتیم به رئیس جمهور آمریکا هم نامه بنویسیم و از او بخواهیم به هاله نورمان ایمان بیاورد؛ شورای امنیت را به سرانگشت مهرآسای مان می نواختیم و قطعنامه هایش را می دادیم موش های جوب بجَوَند؛ همه بودجه آژانس را ما تامین می کردیم و البرادعی بدبخت را که پس از بازنشستگی بیکار و بی عار می گشت دستش را در آژانس بند کردیم؛ وقتی هم سوئیچ آژانس را به او تحویل می دادیم با بغض می گفت: من که دکترا دارم باید بروم در آژانس کار کنم؟! که پدر هاله با نگاهی که بز به مار می کند گفت: یعنی این قدر شوتی و نمی فهمی سهمیه بنزین آژانس ها دو برابر بقیه است؟!

2. ظریف "اشتباه" کرد به صلح و امنیت و رفاه ۸ ساله مان پایان داد و سایه جنگ و ترور و تحریم را بر سر ملت ما گستراند، گستراندنی!

3. ظریف "اشتباه" کرد که روابط در اوج ما با دنیای خارج را که ظرف یکسال صدها هیأت بالا بلند سیاسی- اقتصادی به کشورمان می آمدند را به روزی در آورد که یک وزیر آفریقایی که هچ، رییس اداره فاضلاب روستایی قریه ووجی مرمری بورکینافاسو هم پایش را به سرزمین ما نمی گذارد!

4. ظریف "اشتباه" کرد که منافع ملی برایش مهم بود؛ مگر منافع فامیل و باند ما خار داشت که چسبید به منافع ملی؟! اصلا وقتی کلمه ملی را می شنوم حالم بد می شود، اَه!

5. ظریف "اشتباه" کرد که با این همه فشار و دروغ و تهمت قهر نکرد و یازده روز و نصفی نرفت پای دل عیال ننشست و چش و چالش را بوتاکس نکرد!

6060




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ دلیل برای اینکه ظریف اشتباه کرده!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..