تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمایش مشترک پدافند هوایی در جنوب کشور آغاز شد

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، رزمایش مشترک پدافند هوایی از دقایقی قبل، پس از اعلام رمز آغاز توسط امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مرکزیت بوشهر آغاز شد.

این رزمایش با نام «مدافعان آسمان ولایت 7» به‌مدت 5 روز در وسعتی معادل 496 هزار کیلومترمربع در گستره اهواز، شیراز، تا کرمان، بوشهر، هرمزگان، جزایر سه‌گانه و در تمام مرزهای هوایی این مناطق برگزار می‌شود و در آن، یگان‌های پدافند هوایی ارتش، سپاه (نیروهای هوافضای سپاه) یگان کنترل عملیاتی نداجا، توپخانه‌های ارتش و سپاه، یگان‌هایی از بسیج و نیروی انتظامی و همچنین جنگنده‌های F4 نیروی هوایی ارتش مشارکت خواهند داشت.

امیر فرج‌پور سخنگوی رزمایش نیز طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش، چابکی و استقلال تاکتیکی مناطق پدافندی و ارتقا و همسان سازی سطح مهارت نیروهای جوان در آماده سازی و به کارگیری انواع سامانه های بومی و جدید پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: استفاده تلفیقی و هماهنگ از توان عملیاتی سامانه‌های موشکی و ارتباطی ارتش و سپاه و ایجاد یکپارچگی، اقتدار و انسجام تحت شبکه فرماندهی و کنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از مهمترین اهداف این رزمایش مشترک است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CMIKZH آلبوم مرتبط



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمایش مشترک پدافند هوایی در جنوب کشور آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..