تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیزات نظامی ترکیه در مرز سوریه

به گزارش افکارنیوز،

 خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام کرد، چندین تانک و نفربر زرهی و 10 توپ جنگی در مناطق اوغوزلی و کرکمیش در جنوب شرقی ترکیه و مرزهای سوریه مستقر شد.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز روز دوشنبه در این رابطه گزارش داد، اقدام ترکیه در ارسال تجهیزات نظامی بیشتر در حالی صورت می گیرد که نیروهای ارتش این کشور با پشتیبانی از برخی گروه‌های مسلح، محاصره شهر الباب در شمال سوریه را تنگ‌تر کرده اند.

چهارشنبه گذشته 16 نظامی ارتش ترکیه در اطراف این شهر از پا درآمدند. 

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه شنبه گذشته اعلام کرد که عملیات شهر الباب در مراحل پایانی است و نیروهای ارتش این کشور پس از آن به سوی شهر منبج پیشروی خواهند کرد؛ شهری که یگانهای حمایت از کردهای سوریه در آنجا مستقر هستند، و از سوی واشنگتن پشتیبانی می شوند.

ورود زمینی ارتش ترکیه به خاک سوریه درحالی است که دولت سوریه بارها این اقدام ترکیه را محکوم کرده و آن را نقض آشکار حاکمیت این کشور دانسته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیزات نظامی ترکیه در مرز سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..