تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوهرکشی در دورهمی خانوادگی+تصاویر

یک زن بی رحم شوهر خود را در یک دور همی خانوادگی به قتل رساند.

زن تگزاسی شوهر خود را به قتل رساند +تصاویر

بر اساس گزارش نیروهای پلیس، این حادثه خانگی روز جمعه در ساعت 11 شب در حالی اتفاق افتاده است که اقوام این دو نفر برای دیدن آن‌ها در خانه جمع شده بودند و بعد از جر و بحثی که این زوج با هم داشتند، طبق گفته شاهدان، زن اسلحه‌ای کشید و شوهرش را به قتل رساند.

بر اساس این گزارش، مردی که به او شلیک شده بود در صحنه تیراندازی جان خود را از دست داد اما هنوز به دلیل تکمیل نشدن تحقیقات هیچ اتهامی به زن این خانواده وارد نشده است.

زن تگزاسی شوهر خود را به قتل رساند +تصاویر

گفتنی است؛ این زوج تگزاسی یک دختر 15 ساله و دو پسر کوچکتر از او دارند که هنوز مشخص نیست در هنگام وقوع این حادثه در صحنه حاضر بودند یا نه.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوهرکشی در دورهمی خانوادگی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..