تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمبرداری سریال شهرزاد متوقف شد! + علت اصلی این اتفاق

فیلمبرداری و ساخت سریال شهرزاد برای چند روز متوقف شده است؛ اما علت این توقف فیلمبرداری چیست؟

دلیل توقف ساخت سریال شهرزاد چیست؟

روز گذشته خبری درباره توقف تولید فصل دوم سریال «شهرزاد» در برخی خبرگزاری ها منتشر شد.

در خبرهای این خبرگزاریها بر توقف تولید «شهرزاد۲» به علت مسائل مالی و عدم توان پرداخت دستمزد عوامل و بازیگران تأکید شده بود.

با این حال روابط عمومی این سریال در اطلاعیه ای که به «نمایش خانگی» داده در کنار تأیید خبر ایجاد توقفی چندروزه در مسیر تولید این سریال این مسأله را کاملا بی ربط با ادعاهای برخی رسانه ها درباره ایجاد مشکلات مالی دانست.

برطبق اعلام روابط عمومی مشکل اصلی بر سر ادامه تولید سریال، ناراحتی جسمی کارگردان سریال حسن فتحی بوده است؛ فتحی از سال گذشته با مشکل دیسک کمر روبرو بوده و همان زمان هم یک بار کمرش را جراحی کرد.

گویا فشار کاری بالای تولید «شهرزاد۲» موجب شده مشکل دیسک کمر این کارگردان در روزهای اخیر عود کرده و او مجبور شود تحت نظر پزشک معالج به فیزیوتراپی و استراحت مطلق بپردازد؛ با پایان فیزیوتراپی ظرف چند روز آینده فیلمبرداری «شهرزاد۲» از سر گرفته خواهد شد.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع : cinemajournal.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمبرداری سریال شهرزاد متوقف شد! + علت اصلی این اتفاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..