تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مرد راه» به نیمه راه رسید

اکبر صحرایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نگارش کتاب «مرد راه» نوشته اکبر صحرایی به نیمه راه رسید.

اکبر صحرایی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اتمام نگارش نیمی از کتاب «مرد راه» خبر داد و اظهار داشت: این کتاب برشی از کودکی تا شهادت شهید عبدالله اسکندری است که از شهدای مدافع حرم به شمار می‌آید.

وی گفت: چاپ اول کتاب «مرد راه» را انتشارات شاهد منتشر می‌کند و چاپ‌های بعدی آن در مراکز انتشاراتی دیگر منتشر می‌شود. 

صحرایی افزود: جلدهای پایانی مجموعه کتاب‌های «دار و دسته دارعلی» نیز که قرار بود در آذر ماه سال جاری منتشر شوند، در آینده نزدیک منتشر خواهند شد.

این نویسنده خاطرنشان کرد: جلدهای پایانی مجموعه کتاب‌های «دار و دسته دارعلی» با عناوین «بمب کلاغی» و «خمپاره‌های نقلی» در دسترس مخاطبانشان قرار می‌گیرند.

یادآور می‌شود؛ صحرایی تا به امروز کتاب‌هایی چون «سی مرد و سی‌مرغ»، «کاش کمی بزرگ‌تر بودم»، «270 شاخه گل سرخ»، «آرزوی چهارم»، «حافظ هفت»، «کانال مهتاب»، «هزار و نه»، «خمپاره‌های خواب‌آلود» و «ورود ممنوع» را روانه بازار کتاب کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مرد راه» به نیمه راه رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..