تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدوین «330 سی خاطره» وارد مرحله تدوین شد

جدیدترین فیلم الهام معروفی پس از پشت سر گذاشتن فیلمبرداری، وارد مراحل فنی شده است.

تدوین «330 سی خاطره» وارد مرحله تدوین شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم مستند 330، سی خاطره» به کارگردانی الهام معروفی وارد مرحله تدوین شد.

این فیلم که در قالب سینما حقیقت قرار می گیرد با رویکردی مستند، نگاهی متفاوت به جنگ آبادان و کابوس های به جا مانده از جنگ دارد. 

لوکیشن‌های این فیلم‌ اراک، آبادان و تهران است و با فرمت فول اچ دی توسط ارسطو مداحی گیوی فیلمبرداری شده و در حال حاضر فرید دغاغله مشغول تدوین آن را انجام می دهد.

فیلمنامه ی این فیلم مستند بیش از این برگزیده بخش فیلمنامه نویسی پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان "اروند"،پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید و پنجمین جشنواره حسنات شده است.

عوامل این فیلم مستند عبارتند از:

محقق، تهیه کننده و کارگردان: الهام معروفی، دستیار کارگردان: یلدا خاکباز، دستیار دوم کارگردان: سحر پرتوی کیان، فیلمبردار: ارسطو مداحی گیوی، دستیار تصویر: فریدون کوچکی،  تدوین: فرید دغاغله، مدیر تولید تهران: احسان ناجی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدوین «330 سی خاطره» وارد مرحله تدوین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..