تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حنیف عمران زاده افشاگری می کند+اینستاپست

حنیف عمران‌زاده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود وعده داد تا در آینده‌ای نزدیک حقایق پشت پرده استقلال را بیان کند.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حنیف عمران زاده مدافع سابق استقلال به دنبال مصاحبه روز گذشته امیر قلعه نویی با یکی از خبرگزاری ها، وعده داد که حرف های مهمی را بیان کند. وی در واکنش به اظهارات قلعه نویی پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که البته چند ساعت بعد این پست را حذف کرد. وی گفته که در حال حاضر به دلیل وضعیت استقلال صلاح نیست برخی مسائل را بیان کند.

در متن پيام آمده است:

"سلام به دوستان عزیزم٬ هواداران محترم تيم محبوبم استقلال.اول از همه از یکایک شما عزیزان تشکر ویژه ای دارم برای محبت های بی دریغ و هميشگی شما نسبت به خودم.دوستان عزیزم همانطور که اطلاع دارید مربی عزیز بنده در سال های گذشته اميرخان قلعه نویی در مصاحبه ای که امروز داشتند از من خواستند با شهامت خيلی از حرف ها و مسائلی که درباره استقلال و بعضی اشخاص می دانم را بازگو کنم. شما عزیزان نيز بعد از این مصاحبه زیر پست های من کامنت هایی مبنی بر گفتن و آشکار کردن حقایق گذاشتيد.من شهامت و صداقت در گفتار را بعد از تربيت خانوادگی از مربيان بزرگی همچون ناصر حجازی٬ منصور پورحيدری٬ پرویز مظلومی و اميرخان قلعه نویی که هميشه توکل به خدا و ائمه اطهار (عليهم السلام) را سرلوحه زندگی خود قرار دادند٬ یاد گرفتم. به همين دليل یقينا بنده تمام حرف ها را در زمان مناسب که خيلی هم دور نيست برای شما عزیزان بازگو خواهم کرد.اما در شرایط کنونی هيچ چيز مهم تر از استقلال نيست پس ترجيح بنده بر حفظ آرامش تيم و همچنين نتيجه گرفتن استقلال در بازی آتی است.به اميد روزهای بهتر برای استقلال کبير."

واکنش حنیف عمران زاده به اظهارات جنجالی قلعه نویی+اینستاپست

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حنیف عمران زاده افشاگری می کند+اینستاپست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..