تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن تروریستی که دخترش را وادار به عملیات انتحاری در دمشق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، منابع وابسته به معارضان سوری از کشته شدن «عبدالرحمن شداد» معروف به «ابو نمر السوری» در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس خبر دادند.

بر اساس این گزارش، شداد در تیراندازی افراد مسلح ناشناس در محله تشرین واقع در اطراف دمشق کشته شده است. وی ۱۶ دسامبر جاری دختر ۹ ساله خود با نام «فاطمه» را بمب گذاری و وی را وادار به عملیات انتحاری در قرارگاه پلیس محله المیدان دمشق کرده بود. در این حادثه این دختر و یک افسر پلیس کشته شدند.

این تروریست بعد از این حادثه ویدیوئی را منتشر کرد که در آن دو دختر خود به نام های فاطمه و اسلام را برای انجام عملیات تروریستی تشویق می‌کند.

در پی این حادثه، وزارت امور خارجه سوریه در دو نامه به سازمان ملل و شورای امنیت اقدام گروههای تروریستی در بکارگیری کودکان برای انجام عملیات تروریستی را گواه بی توجهی حامیان این گروهها به جان کودکان سوری خواند.

وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که اقدام گروه های تروریستی در بکارگیری کودکان برای انجام اهداف غیرانسانی خود گواه این است که حامیان این گروه ها توجهی به جان کودکان سوری ندارند.

این وزارتخانه با اشاره به اقدام ننگین گروه های تروریستی در تاریخ ۱۶ دسامبر جاری مبنی بر سوء استفاده از یک دختربچه ۹ ساله برای انجام انفجار تروریستی در یک مرکز پلیس افزود: گروه های تروریستی از ابتدای بحران سوریه نسبت به بکارگیری کودکان در اجرای اهداف تروریستی خود مبادرت نمودند و این حادثه جدید نشان می دهد که آنها در استفاده از کودکان، دختران و پسران هر جایی که فرصت دست دهد تردید نمی کنند.

در ادامه بیانیه وزارت امور خارجه سوریه آمده است: جمهوری عربی سوریه تاکید می کند که اینگونه اقدامات کاملا با پیمان حقوق کودکان در تناقض است و باید موجب شود که کشورهای حامی گروه های مسلح در سوریه بویژه فرانسه، انگلیس، آمریکا و متحدان آنها در عربستان، قطر و ترکیه که اخیرا در پی آزادی شهر حلب دچار هیستری شدند، به این نتیجه برسند که حمایت از گروه های تروریستی باید فورا متوقف گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن تروریستی که دخترش را وادار به عملیات انتحاری در دمشق کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..