تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزاد سازی زمین های راه آهن فصل مشترک همکاری دولت و شهرداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سروری در سیصد و پانزدهمین جلسه شورا با اشاره به بازدید خود از منطقه ۱۶ ،گفت: ارتباط تنگاتنگی که بین مدیریت شهری و مردم این منطقه به ویژه خانواده شهدا وجود داشت از نکات خوب این بازدید بود .

وی ادامه داد : نکته ای دیگر در این بازدید در اختیار قرار دادن ساختمان ۵ طبقه از سوی شهرداری به وزارت بهداشت و راه اندازی خانه سلامت با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بود. این اتفاق یک اتفاق میمون و مبارک بین شهرداری و دولت است و امیدواریم این اتفاق در موضوع آزاد سازی زمین های راه آهن در مناطق ۱۷ و ۱۸ نیز رخ دهد .

سروری خاطر نشان ساخت : ساکنان دو منطقه ۱۷ و ۱۸ به شدت از کمبود سرانه های خدماتی رنج می برند و در اختیار قرار دادن این زمین ها برای تامین این سرانه ها می تواند اتفاق مبارکی باشد .
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران یاد آور شد : عمر ما در شورای چهارم در حال به سر آمدن است و امیدواریم این موضوع هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و ارتباط بین مدیران و مردم هر چه بیشتر شکل گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزاد سازی زمین های راه آهن فصل مشترک همکاری دولت و شهرداری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..