تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع انفجار مهیب در انبار تسلیحات سعودی/ انهدام دو پایگاه ارتش عربستان در جیزان + تصاویر

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، طی ساعات اخیر نیروهای ارتش و کمیته‎های مردمی یمن در پاسخ به متجاوزان سعودی، برخی مواضع نظامی عربستان را هدف حملات خود قرار دادند. حملاتی که ضمن به هلاکت رساندن مزدوران ارتش عربستان، سبب انهدام مقر نظامیان سعودی در چندین منطقه شد. 


*انفجار مهیب در انبار تسلیحاتی نظامیان عربستان

وقوع انفجار مهیب در انبار تسلیحات سعودی/ انهدام دو پایگاه ارتش عربستان در جیزان + تصاویر

شبکه اعلام الحربی در گزارش میدانی خود از صحنه نبرد یمن نوشت؛ نیروهای پدافند ارتش یمن مقر نظامیان سعودی را در اماکن نظامی «جیزان» هدف قرار دادند. وقوع انفجارهای مهیب در انبارهای تسلیحات ارتش سعودی هم از دیگر خسارات متجاوزان عربستانی در ساعات اخیر بود.

لازم به ذکر است که مکان وقوع انفجارهای مذکور، در نزدیکی مرکز «المجازع» از توابع غربی «جبل قیس» است. تعدادی از مزدوران ارتش سعودی هم در موشک‎باران ارتش و کمیته‎های مردمی یمن، به هلاکت رسیدند و مرکز حضور آنان در ورودی منطقه مرزی «خضراء» مورد هدف قرار گرفت.

 
*در انهدام یک مقر نظامی ارتش سعودی، تعدادی از فرماندهان عربستانی به هلاکت رسیدند

وقوع انفجار مهیب در انبار تسلیحات سعودی/ انهدام دو پایگاه ارتش عربستان در جیزان + تصاویر

در حمله نیروهای یمنی به منطقه «کلابه» یکی از مزدوران ارتش سعودی کشته شده و دو تن دیگر زخمی شدند. مرکز تجمع نظامیان عربستانی در منطقه «نادی الصقر» نیز مورد اصابت موشک‎های یمن قرار گرفت. این موشک‎ها از جنوب «نهم» در استان صنعا شلیک شد.
 
یک منبع نظامی هم اعلام کرد؛ در بمباران مقر فرماندهی نیروهای سعودی، تعدادی از فرماندهان این رژیم به هلاکت رسیدند. در میان کشته شدگان سعودی، هویت یکی از آن‎ها به نام "محمد العذری" مشخص شده است.

المصدر نوشت: مزدوران ارتش عربستان در تلاش بودند تا به سه موقعیت در منطقه «نهم» نفوذ کنند، اما طی درگیری با نیروهای یمنی، 18 نفر از سعودی‎ها کشته و 30 تن دیگر زخمی شدند. در بمباران مواضع نیروهای عربستان در غرب منطقه «الحمراء» از توابع "نهم" نیز تعدادی از سعودی‌ها کشته و زخمی شدند.

*نیروهای یمنی دو پایگاه نظامی سعودی‎ها در «جیزان» را منهدم کرد

وقوع انفجار مهیب در انبار تسلیحات سعودی/ انهدام دو پایگاه ارتش عربستان در جیزان + تصاویر 

دو تن از نظامیان ارتش عربستان به دست نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه «المتون» به هلاکت رسیدند. هم‎چنین ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، دو پایگاه نظامی نیروهای سعودی را در مقر مرکزی نظامیان «جیزان» منهدم کردند.

مقر نیروهای سعودی و هم‎پیمانانش در «الجوازات» جیزان، هدف اصابت مستقیم گلوله‎های توپ ارتش و کمیته‎های مردمی یمن قرار گرفت. در شمال صحرای «میدی» نیز مواضع عربستان مورد هدف موشک‎های یمن قرار گرفت که در این حمله موشکی تعدادی از دستگاه‎های نظامی دشمن آسیب دید.

 
*موشک‎های کاتیوشا، شبکه اتصالات استان«عسیر» را هدف قرار داد

وقوع انفجار مهیب در انبار تسلیحات سعودی/ انهدام دو پایگاه ارتش عربستان در جیزان + تصاویر

از نجران هم خبر می‎رسد شلیک تعدادی از موشک‎های ارتش یمن، محل اسکان نیروهای سعودی را در  موقعیت «الشبکه» هدف قرار داد. در «عسیر» عربستان نیز موقعیت جدیدی از مواضع دشمن منهدم شد. در این حمله نیروهای یمن با تعدادی از موشک‎های کاتیوشا، شبکه اتصالات سعودی‎ها را در «العرق» مورد هدف قرار دادند.
 
گزارش از: وحید امیدی موحد
 
انتهای پیام/        



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع انفجار مهیب در انبار تسلیحات سعودی/ انهدام دو پایگاه ارتش عربستان در جیزان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..