تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تل آویو فیس بوک و گوگل را وادار به حذف مطالب تحریک آمیز علیه رژیم صهیونیستی می کند

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه صهیونیستی « i24news » بر اساس توافقی که میان شرکت فیس بوک و رژیم صهیونیستی در ماه آگوست گذشته به امضا رسید، این شبکه اجتماعی باید مطالب تحریک آمیز کاربران علیه اسرائیل را حذف کند.
بر اساس لایحه جدیدی که «آیلیت شاکید» وزیر امور قضایی و «گلعاد اردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده اند، دادگاه امور اداری اجازه می یابد پس از درخواست کابینه این رژیم، دستوراتی به شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو مانند فیس بوک و گوگل بدهد تا مطالب منتشر شده تحریک آمیز علیه رژیم صهیونیستی را حذف کنند.
این شبکه صهیونیستی افزود: این اقدام می تواند شامل خطرهای مرتبط با تخلفات جنایی، امنیت شخصی، مردم و امنیت حکومتی شود.
گلعاد اردان و آیلت شاکید در ماه آگوست دیداری با مدیران شرکت فیس بوک در رژیم صهیونیستی با حضور نمایندگان پلیس و دادستانی این رژیم داشتند و مدتی بعد، خبر این دیدار و توافق منتشر شد.
در همان ماه، شمار زیادی از فعالان شبکه های اجتماعی در فلسطین، پویشی (کمپین) را در تحریم «فیسبوک» شروع و اعلام کردند که این شبکه اجتماعی در تبعیت از خواسته های رژیم صهیونیستی حملاتی را علیه حساب های کاربری فعالان فلسطینی انجام داده است.
فعالان فلسطینی بیان کردند که فیسبوک حساب کاربری هزاران فلسطینی از جمله حساب چند شخصیت برجسته را به اتهام تحریک حذف کرده است.
شبکه اجتماعی فیسبوک در جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در تابستان 2014 نیز حمله هایی را علیه حساب های کاربری فلسطینیان انجام داد.
«رمضان الآغا» از فعالان اجتماعی فلسطین تاکید کرد: مدیران فیس بوک همه اصول و معیارهای این شبکه اجتماعی را زیر پا می گذارند و به صورت نژادپرستانه رفتار می کنند.
شبس**9241*1613* مترجم: جواد ارشادی**انتشار دهنده: عبدالله غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تل آویو فیس بوک و گوگل را وادار به حذف مطالب تحریک آمیز علیه رژیم صهیونیستی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..