تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطۀ غذای مشهور فلسطینی با قطعنامه ضد اسرائیلی

به گزارش افکارنیوز،

فلسطینی‌ها در شبکه‌های اجتماعی، تصویب قطعنامه علیه شهرک‌‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی از سوی شورای امنیت سازمان ملل را جشن گرفتند.

به گزارش العالم، فلسطینی‌ها با به کار بردن کلمه "منسف" در شبکه‌های اجتماعی که حروف آن متشکل از حرف‌های میم، سین، نون، و فاء است، اقدام شورای امنیت را در تصویب قطعنامه ضد شهرک‌سازی رژیم اسرائیل جشن گرفتند. کلمه "منسف" متشکل از حروف اول چهار کشور مالزی، نیوزلند، سنگال و ونزوئلا (فنزوئلا) است.

از طرفی؛ منسف نام یک غذای بسیار معروف در فلسطین و اردن است که معمولاً در مراسم عروسی سِرو می شود. جنبش فلسطینی فتح برچسب هایی را از پرچم‌های این چهار کشور تهیه کرد و درپایین آن، کلمه "تشکر" را آورد. این قطعنامه شنبه با 14 رأی موافق و یک رأی ممتنع آمریکا به تصویب رساند.

کشورهای مالزی، نیوزلند، سنگال و ونزوئلا، چهار کشور حامی پیشنویس قطعنامه توقف شهرک‌سازی اسرائیل هستند.

مصر پیشتر بنا به خواسته دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا و با اعمال فشارهای رژیم اسرائیل، خواهان تعویق در رای گیری درباره قطعنامه ضد شهرک سازی رژیم اسرائیل شده بود.

نیوزلند، ونزوئلا، مالزی و سنگال روز جمعه با تعیین ضرب‌الاجل، از مصر خواستند در ارتباط با پیشبرد روند رأی‌گیری شورای امنیت درباره پیش‌نویس قطعنامه ضد صهیونیستی، پاسخی مشخص ارائه دهد.

پس از تصویب این قطعنامه، مطالب زیادی در شبکه‌های اجتماعی در تشکر و تمجید از این چهار کشور و نیز در به سخره گرفتن اسرائیل منتشر شد.

تصویب قطعنامه ضد شهرک‌سازی رژیم اسرائیل در شورای امنیت، خشم اسرائیلی‌ها را برانگیخت و آن ها، برخی از سیاستمداران و فعالان بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم را به سخره گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطۀ غذای مشهور فلسطینی با قطعنامه ضد اسرائیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..