تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این دولت ده‌‌ها بابک زنجانی دارد/ مسئولین از حقوق شهروندی دَم می‌زنند اما مردم را نامحرم می‌دانند

ساعت: 00:12 منتشر شده در مورخ: 1395/10/06 شناسه خبر: 987912

رئیس کمیسیون ویژه برجام گفت: حماسه 9 دی مردم کشور پای ‌آرمان ها امام و انقلاب اسلامی بوده و از ولایت دست نخواهند کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علیرضا زاکانی در همایش گرامیداشت 9 دی با بیان اینکه یکی از وجوه حائز اهمیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهمیت به نقش و حضور سرنوشت ساز مردم در پای صندوق‌های رای است، اظهار داشت: باید به این مساله مهم توجه شایانی شود و بایستی بدانیم که بی‌احترامی به حقوق ملت موجب نارضایتی ملت می‌شود، چرا که در فتنه 88 حضور و پرخاش حمایت گرانه مردم از نظام مقدس را مشاهده کردیم و این یعنی همیشه مردم در صحنه ‌‌های حساس و مهم حضور پیدا می‌کنند.

وی ابراز کرد: دولت بخش اقتصادی کشور را در دست دارد و تمام فعالیت‌های این حوزه در اختیار اوست، باید از تمامی برنامه‌های خود مردم را آگاه سازد، چرا که در مردم سالاری دینی مردم حق نظارت بر مدیران و مسئولین را دارد و اگر درست در این حوزه عمل کنیم شرایط کشور بهبود خواهد یافت.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آزادی بیان باید مورد اهمیت باشد، توضیح داد: باید شفاف سازی در جامعه صورت گیرد و تمامی افراد جامعه بتوانند حرف‌های خود را بیان کنند، بایستی بدانیم که با لغو یک سخنرانی در دانشگاه خفقان صورت نمی‌گیرد.

وی افزود : 9 دی نشانگر احیاء جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردمی بودن کشور است که ترکیبی کاملا مردمی دارد اما بعضی از افراد هنوز نمی‌‌خواهند این را باور کنند.

زاکانی خاطر نشان کرد: دلیل توهین‌ این افراد به ملت چیست؟  مردم چه گناهی از بابت اعتماد کردن دارند؟ اینها همان‌هایی هستند که در مجلس ششم تحصن کردند تا انتخابات ریاست جمهوری را به تاخیر بیاندازند و از سوی دیگر قصد تغییر قانون اساسی کشور را داشتند اما بدانند که هیچگاه نمی‌توان یک مجموعه را با سلایق شخصی اداره کرد و تنهامردم می‌توانند قانون اساسی کشور را تغییر دهند.

وی یادآور شد: در مجلس هفتم وقتی مردم به این افراد  رای ندادند دست به شعار و ناسزا گویی بر علیه جناح خود زدند، چند سال بعد نیز در فتنه 88 که رای نیاوردند شروع به شعار "تقلب" و گمراه کردن اذعان عمومی کردند و در نهایت رهبری گفتند: که اگر حقی ضایع شده باشد در چهارچوب قانون پیگیری و کمک خواهد شد.

زاکانی تشریح کرد: در پایان این مسائل نیز معاون رییس جمهور فعلی خود در تلویزیون گفتند که دل ما آخر در این قضیه صاف نشد و بعد از اتمام انتخابات و ماجراها نیز هاشمی رفسنجانی به صراحت اظهار کرد که موسوی به دنبال باطل کردن انتخابات بود و قانون را هم قبول نداشت؛ در اواخر همان سال معلوم شد که تقلبی در کار نبوده است.

وی در ادامه اظهار داشت : ما باید به قانون اساسی کشورمان احترام گذاشته به آن توجه داشته باشیم، اهمیت نظارت بر مسیولین همان توجه به ارزش‌های انسانی و کمک به اشتغال در کشور است، چرا مسئولین به این امورات توجه نمی‌کنند و قانونی می‌زنند به اسم حقوق شهروندی و آن را تبلیغ می‌کنند و در ادامه مردم را از حق خودشان محروم می‌کنند.

رئیس کمیسیون ویژه برجام در مجلس نهم گفت : چرا در تیم مذاکره کننده که 2 نفر هم به آن افزوده شده ،برخی از آنها به سوالات بنده در کیمسیون ویژه پاسخی جز "ما نمی‌دانیم" نداشتند و جز 2 یا 3 نفر از این افراد از موضوعات مطلع نبودند پس چگونه می‌خواهند از حقوق مردم دفاع کنند. در یکی از مجالس به من گفتند در بازجویی از  جاسوسی که گرفته‌ایم، از امضای fatf در مذاکرات برجام از سوی افراد ایرانی و تعهد ایران به آن خبر می‌داد.

وی خاطر نشان کرد : درباره قرارداد ایران خودرو با فرانسوی‌ها از سهامداران این را پرسیدند که جزئیات چیست و در جواب می‌گویند محرمانه است، اینها در مورد بابک زنجانی ناسزا می‌گویند در آن سوی میدان در بشکه 40دلاری نفت 8 دلار تخفیف می‌دهند، آقازاده و امثال آن جزء مسئولینی بودند که وقتی روی کار آمدند هیچ چیز نداشتند اما الآن چند هزار میلیارد سرمایه دارد و در کشورهای خارجی برای خودش سرمایه گزاری راه انداخته است و با گرفتن حقوق‌های نجومی بعد خود را ذخیره نظام لقب می‌دهند.

گفتنی است؛ همایش گرامیداشت 9 دی که قرار بود به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد برگزار شود به دستور رئیس دانشگاه جوانپور لغو شده بود که صبح امروز در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این دولت ده‌‌ها بابک زنجانی دارد/ مسئولین از حقوق شهروندی دَم می‌زنند اما مردم را نامحرم می‌دانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..