تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلخ ترین تصاویر تاریخ به انتخاب مجله تایمز

جنگ ویتنام، فقر و فاصله طبقاتی، بمب اتمی هیروشیما، آتش سوزی و.... تصاویری هستند که هر کدام دوره ای حساس از طول تاریخ را برای بیننده به نمایش می گذارند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجله تایمز با کمک مورخان، سردبیران و عکاسان زیادی از سراسر جهان با انتشار 100 تصوبر تاثیر گذار و تلخ مروری بر تاریخ جهان داشته است. عکس هایی که هر کدام با نفوذ گذاری خاص خود یادآور واقعیتی تلخ در یک برهه خاص برای بینندگان است. ما نیز در این خبر تعدادی از این تصاویر را برای شما به اشتراک می گذاریم.

سال 1963 حمله امریکا به ویتنام - خود سوزی یک راهب ثبت شده توسط عکاس مالکو براون

تلخ ترین تصاویر تاریخ به انتخاب مجله تایمز 1993 کرکس در کمین کودک گرسنه: کوین کارتر فقر در آفریقای جنوبی را با این تصویر دلخراش نمایش داده است. تلخ ترین تصاویر تاریخ به انتخاب مجله تایمز

1932 ناهار بر فراز آسمان خراش: ناهار خوردن 11 کارگر منهتنی از نیویورک در ارتفاع 250 متری از سطح زمین. عکسی که توسط کمپین تبلیغاتی این آسمان خراش از طبقه 69 این برج گرفته شد.

تلخ ترین تصاویر تاریخ به انتخاب مجله تایمز


1989 مرد و تانک: این نصویر فضای حاکم بر خیابان ها را یک روز پس از قتل عام میدان تیانانمن را نمایش می دهد. تلخ ترین تصاویر تاریخ به انتخاب مجله تایمز

2001 سقوط مرد: مردی که در ساعاتی پس از حادثه 11 سپتامبر راهی متفاوت برای پایین آمدن انتخاب کرده است.


تلخ ترین تصاویر تاریخ به انتخاب مجله تایمز

2015 تصویر معروف جسد کودک سوری که ابها به ساحل کشاندند: توسط عکاس دمیر. واژگون شدن قایق مهاجران سوری که منجر به غرق شدن دو کودک 3 و 4 ساله و مادر آنها شد.

تلخ ترین تصاویر تاریخ به انتخاب مجله تایمز

1945 ابر بمب اتمی ناکازاکی: چالز لوی از بمبی که تا ارتفاع 45 هزار پا رفته عکسی تاریخی را ثبت کرد.

تلخ ترین تصاویر تاریخ به انتخاب مجله تایمز

1975 نجات از آتش: استنلی فورمن از فرار یک زن وکودک از آتش سوزی خیابان هرالد امریکا  تصویر گرفت.

تلخ ترین تصاویر تاریخ به انتخاب مجله تایمز

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلخ ترین تصاویر تاریخ به انتخاب مجله تایمز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..