تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی در یک باشگاه شبانه در نیویورک یک کشته و 2 مجروح برجا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه راشا تودی از تیراندازی در یک باشگاه شبانه در حومه نیویورک و کشته شدن حداقل یک نفر خبر داد.

براساس این گزارش چندین نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

ماریا داناوان سخنگوی منطقه مونت ورمونت گفت که در این حادثه تیراندازی که صبح زود رخ داده است مالک باشگاه شبانه مانسیون کشته شده است. 

شبکه ان بی سی آمریکا نیز از وقوع یک حادثه تیراندازی دیگر در یک باشگاه شبانه در سانفرانسیسکو و مجروح شدن 2 تن خبر داد.

این حادثه ساعت 2:38 دقیقه صبح روز یک شنبه در باشگاه شبانه گرند در یک بازار در جنوب سانفرانسیسکو به وقوع پیوسته است.

در آستانه کریسمس در آمریکا، شهرهای مختلف آمریکا شاهد تیراندازیهای مرگبار بوده است که بیشتر آنها در محل کازینوها و باشگاههای شبانه رخ داده است. 

آخرین تعطیلات آخر هفته شیکاگو در سال 2016 رنگی خونین به خود گرفت و تیراندازی‌های پراکنده در این شهر خشن طی 2 روز گذشته، 6 مرد را به کام مرگ کشانده بود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/CXV0EH



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی در یک باشگاه شبانه در نیویورک یک کشته و 2 مجروح برجا گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..