تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران بهترین تیم قاره آسیا به انتخاب فرانس فوتبال

به گزارش افکارنیوز،

نشریه فرانس فوتبال عملکرد تیم های ملی مختلف در سال 2016 را بررسی کرد. در این بررسی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین تیم قاره انتخاب شد. در این رده‌بندی پرتغال بهترین تیم اروپا، شیلی بهترین تیم آمریکای جنوبی، کاستاریکا بهترین تیم آمریکای مرکزی، مصر بهترین تیم قاره آفریقا، نیوزیلند بهترین تیم قاره اقیانوسیه و ایران بهترین تیم قاره آسیا شناخته شد.

تیم ملی فوتبال ایران در سال ۲۰۱۶ توانست رتبه نخست خود در رده‌بندی تیم‌های ملی در بین آسیایی‌ها را حفظ کند و با حضور در رده ۲۹ در صدر تیم‌های ملی در قاره آسیا قرار گرفت. ایران در آخرین دیدار خود در این سال برابر سوریه به تساوی بدون گل رضایت داد تا در گروه خود در انتخابی جام جهانی نیز صدرنشین باشد تا به بهترین شکل سال ۲۰۱۶ را به پایان ببرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران بهترین تیم قاره آسیا به انتخاب فرانس فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..