تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش به اظهارات نماینده عربستان درباره حلب

به گزارش افکارنیوز،

روزنامه‌نگار فلسطینی در واکنش به اظهارات نماینده عربستان در اتحادیه عرب مبنی که با تمسخر، "نخستین پیروزی ارتش سوریه پس از سال 1967" را تبریک گفته بود، خطاب به وی گفت: نمی‌دانیم آخرین پیروزی ارتش عربستان چه زمانی بوده است، امیدواریم آخرین مورد آن یمن نباشد.

 "خالد الجیوسی" نویسنده فلسطینی در پاسخ به اظهارات عربستان درباره پیروزی حلب گفت: از تبریک و تهنیت احمد عبدالعزیز نماینده عربستان در اتحادیه عرب به سوریه غافلگیر نشدیم؛ وی به حالت طعنه و تمسخر در اشاره به بازپس گیری حلب توسط ارتش سوریه اظهار داشت: "نخستین پیروزی ارتش سوریه از سال 1967 را تبریک می گویم".

الجیوسی افزود: نمی دانم احمد عبدالعزیز نماینده عربستان حق دارد ارتش سوریه را به سخره بگیرد یا نه!... می گویم نمی دانم؛ چون ما نمی دانیم آخرین پیروزی ارتش عربستان کی بوده است و امیدواریم که آخرین مورد آن در کشور "دوست" یمن نباشد! 

این نویسنده فلسطینی اظهارداشت: نمی دانم نخستین پیروزی ارتش عربستان چه زمان بوده است؟... قبل از آنکه به ارتش عربستان درباره پیروزیهای "قاطع" خود، به قیمت ریختن خون یمنی ها را تبریک بگوییم؛ (همانطور که نماینده عربستان در سخنان خود از پیروزی ارتش سوریه از عبارت به "قیمت خون سوری ها" استفاده کرده بود)؛ باید این سوال را پرسید که چه کسی این جنگ را بر ارتش سوریه تحمیل کرد؟ و این که آیا بهتر نیست عربستان، امکانات و نیروهای خود را برای آزادسازی فلسطین به کار گیرد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش به اظهارات نماینده عربستان درباره حلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..