تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپتاپ Aorus X3 Plus v6 گیگابایت معرفی شد

Aorus به عنوان برند شرکت گیگابایت به تازگی لپتاپ جدید X3 Plus v6 را معرفی کرد. محصولی که به مشخصات بزرگی چون صفحه نمایش 13.9 اینچی 1800 پیکسلی QHD، پردازنده Core i7-6820HK چهار هسته ای اینتل با فرکانس 2.7 گیگاهرتزی و برخی دیگر مجهز است.

پ لپتاپ Aorus X3 Plus v6 گیگابایت معرفی شد

در دیگر مشخصات باید به تراشه گرافیکی GeForce GTX 1060، حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی اشاره داشت. Aorus ویژگی های دیگری چون اسلات کارت اس دی، وبکم داخلی، پورت USB 3.1 نوع C، پورت USB 3.0 نوع A و پورت HDMI 2.0 را دارا است.

سیستم عامل آن ویندوز 10 نسخه 64 بیتی بوده و از وای فای و بلوتوث پشتیبانی می کند. قیمت این محصول 1999 دلاری بوده  و هم اکنون دردسترس است.

منبع: techfresh




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپتاپ Aorus X3 Plus v6 گیگابایت معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..