تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوایز ویژه‌ی کریسمس در بازی Halo 5

جوایز ویژه‌ی کریسمس در بازی Halo 5

به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح و کریسمس، مایکروسافت جوایز ویژه‌ای را برای بازیکنان Halo 5: Guardians در نظر گرفته است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، در ادامه‌ی خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

Halo 5: Guardians نام جدیدترین نسخه از سری محبوب Halo است که توسط استودیوی بازیسازی 343 طراحی و ساخته شده و کمپانی مایکروسافت در سال گذشته این بازی را منتشر کرده است.

 

طبق وعده‌ی کمپانی مایکروسافت، کسانی که در تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی، Halo 5: Guardians را بازی کنند، نشان‌های Spartan Claus و Candy Canes دریافت خواهند کرد.

 

مایکروسافت عبارت "فصل تعطیلی" را برای این جوایز به کار برده که به نظر می رسد به تعطیلات کریمس و آغاز سال ۲۰۱۷ اشاره کرده است. هر کسی که در این مدت، Halo 5 را بازی کند، می تواند به راحتی این نشان ها را تصاحب کند.

 

از طرف دیگر، استودیو 343 (سازنده‌ی بازی) از یک نقشه‌ی جدید به نام Mythic Warzone Firefight در بخش Attack on Sanctum در حالت مولتی‌پلیر بازی، رونمایی کرد. برای کسانی که با این اصطلاحات آشنایی ندارند، باید بگوییم که Attack on Sanctum نام یک سطح مولتی‌پلیر برای بخش Warzone در بازی است.

 

halo 5
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوایز ویژه‌ی کریسمس در بازی Halo 5»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..