تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری ویژه برنامه 9 دی روز بصیرت، در حرم رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی با اعلام این خبر گفت: روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غبار فتنه هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند.
او ادامه داد: گرامیداشت 9 دی ، چهار شنبه با سخنرانی آیت الله سیداحمدعلم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد برگزار می‌شود.
حسینی با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 9 تا 11 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر تدارک دیده شده است، بیان کرد: در این مراسم با شکوه سیدرضا نریمانی و حاج صادق آهنگران نیز به مداحی  خواهند پرداخت.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: علاوه بر این مراسم، ویژه برنامه دیگری نیز، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در خصوص بصیرت و بصیرت افزایی پس از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام// س



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری ویژه برنامه 9 دی روز بصیرت، در حرم رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..