تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 مصدوم در انفجار کپسول گاز فروشگاهی در کلاله

انفجار کپسول گاز فروشگاهی در کلاله 2 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رئیس ایستگاه آتش نشانی کلاله گفت: این حادثه در حدود ساعت نوزده و سی دقیقه  امشب و در فروشگاه تزئینات اتومبیل واقع در خیابان امام خمینی جنوبی رخ داد.

علی اصغر اصغری افزود: در این انفجار صاحب مغازه و یک عابر پیاده مصدوم شدند و نشتی کپسول گاز داخل فروشگاه، علت این انفجار مهیب بوده است.

وی ادامه داد: مصدومان با اورژانس به بیمارستان حضرت رسول اکرم ص انتقال یافتند اما حال عمومی آنها خوب است.

رئیس آتش نشانی کلاله گفت: انفجار موجب وارد شدن خسارت به دو اتومبیل پارک شده در محل و شکسته شدن شیشه های چند باب مغازه اطرا ف هم  شد.

 میزان خسارات و علت دقیق  حادثه منوط به بررسی کارشناسی بیشتر است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 مصدوم در انفجار کپسول گاز فروشگاهی در کلاله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..