تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با تصویب حقوق شهروندی به حقوق ماهانه چه نیازی است

ساعت: 23:13 منتشر شده در مورخ: 1395/10/05 شناسه خبر: 987256

در منشور حقوق شهروندی همین که معلم به عنوان یک شهروند عادی پذیرفته شود جای شکر دارد حال کدام قانون در دفاع از حقوق معلم به تصویب رسیده است که معلم از این لحاظ نیز راضی است پس چه نیازی به حقوق ماهانه خود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، دردوران افول برجام و با فروش چند برابری نفت نسبت به قبل از دوران تدبیر و امید و بنا به اذعان رییس دولت یازدهم مبنی بر رشد اقتصادی بالای 7درصد و با تصویب حقوق شهروندی که بیشتر مایه‌های انتخاباتی دارد حقوق معلمان تا پنجم ماه بعد هم پرداخت نشد.

 

البته به نظر می رسد حقوق ودستمزد این قشر از جامعه به قدری زیادی است که با افزایش قیمت نفت و رشد قابل توجه فروش آن و با عبور از مرحله رکود اقتصادی هنوز هم باید درآمدهای دولت افزون تر شود تا دولت در پرداخت حقوق معلمان در نماند.

 

به خاطر داشته باشیم این گروه فرهنگی آن قدر در تامین و رفاه هستند که نیازی به دریافت حقوق در سر هر برج نداشته باشند، جماعت فرهنگی شاغل در آموزش وپرورش می‌توانند با ارتزاق از محل حقوق شهروندی حداقل تا خرداد سال 96در ناز و نعمت باشند و هرگز بیمار نشوند معلمان برای تهیه ملزومات و مایحتاج اولیه زندگی به صدور چک‌های مدت دار نیازی نمی‌بینند و یا از آنجا که به هنگام بیماری کارت طلایی آنها معجزه می‌کند و تمامی هزینه درمانی آنها از محل بیمه طلایی پرداخت می‌شود و یا این عزیزان هیچ وقت اقساط نمی پردازند که سر هر ماه منتظر حقوق باشند.

 

این مردمان شریف این قدر در سخنرانی های سیاست مداران تمجید می شوند که برای چند ماه از لحاظ روحی و روانی شارژ می‌شوند که گویی چون مرتاضان در عالم دیگر سیر می کنند. شرافت این طیف به قدری است که راضی به زحمت دولت مردان برای اعلام زمان پرداخت حقوق نیستند، افزایش چند برابری و تقریباً فصلی قیمت حامل های انرژی مثل برق و گاز و خدمات تلفن وآب هیچ فشاری بر معلمان وارد نمی کند، معلمان از اختلاس بیش از8 میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان هیچ گله مندی ندارند، اینان با افزایش گاه و بیگاه هزینه بیمه طلایی و کاهش بی رویه خدمات درمانی مشکلی ندارند و وقتی مدیران بالا دستی این قشر از محل صندوق ذخیره فرهنگیان برای خود اتومبیل های خارجی وارد می کنند و سوار می شوند هیچ وقت غمی به خود راه نمی دهند، چون پذیرفته اند که توسعه برای عده ای خاص است و برای دست یابی به توسعه اشکالی ندارد که معلمان هم زیر چرخ آن فداکاری کنند و پله های ترقی از خودشان بهتران باشند.

 

در منشور حقوق شهروندی نیز همین که معلم به عنوان یک شهروند عادی پذیرفته شود بسی جای شکر و قدردانی دارد، چرا که معلمان به خصوص در چند سال اخیر پذیرفته اند که هرچه حق و حقوق است برای دانش آموزان است معلمان می دانند که در مقابل دانش آموزان باید گردنشان باریک تر از موباشد، در این چند سال اخیر هرچه قانون شده است فقط در فاع از متربیان بوده است.

 

مثلاً با حذف تنبیه بدنی و تهیه و تدوین قوانین سخت و واقعاً معلم کوب کدام قانون در دفاع از حقوق معلم به تصویب رسیده است حال که معلم از این لحاظ نیز راضی است پس چه نیازی است که حقوق ماهانه خود را درست بعد از یک ماه دریافت کند.

 

بماند که تا چند وقت دیگر معلمان دوباره از سوی سیاستمداران و دولت مردان بازهم شأن و منزلت شان سیر صعودی موقت خواهد داشت تا برسد به انتخاباتی دیگر .

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با تصویب حقوق شهروندی به حقوق ماهانه چه نیازی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..