تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره 267 شهید عملیات کربلای4و5 استان اردبیل برگزار می شود

ساعت: 23:04 منتشر شده در مورخ: 1395/10/05 شناسه خبر: 987921

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل از برگزاری یادواره 267 شهید عملیات کربلای 4 و 5 با حضور و سخنرانی سردار فضلی جانشین سازمان بسیج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، سرهنگ پاسدار عبدی فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل از برگزاری یادواره 267 شهید عملیات های کربلای 4 و5 استان اردبیل خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل یادآور شد: این یادواره 19 دیماه روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد محمدیه اردبیل واقع در مابین تازه میدان و قیام برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار عبدی با اشاره به اعلان آمادگی اقشار مختلف بسج و مردم جهت حضور در این مراسم از عموم هم استانی ها و مردم شهرستان اردبیل و حومه خواست:جهت ادای دین به شهدا و تجدید میثاق با آرمان شهدا، امام و رهبری در این مراسم شرکت کنند.

گفتنی است سخنران مراسم یادواره 267 شهید عملیات کربلای 4 و 5 استان اردبیل سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین خواهد بود.

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره 267 شهید عملیات کربلای4و5 استان اردبیل برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..