تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت یازدهم با جشنواره عمار مخالف است و در کار این جشنواره کارشکنی می کند.

به گزارش رجانیوز، حجت السلام پژمانفر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در نشست انقلاب اسلامی و مردمی سازی فعالیت های فرهنگی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق برگزار شد به ارائه تحلیل هایی از وضعیت فرهنگی کشور پرداخت. وی با تأکید بر ضرورت حمایت از فعالیت های مردمی در عرصه فرهنگ گفت: مردمی سازی فرهنگ به معنای عدم حمایت دولت از فعالیت های فرهنگی نیست بلکه به معنای این است که مردم در فعالیت هایشان مستقل باشند.

وی ضمن انتقاد از سیاست های دولت یازدهم در عرصه فرهنگ افزود: در این دولت اساسا توجهی به مسائل فرهنگی نمی شود. رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اتصال به بدنه مردم را رمز گفتمانی عمل کردن در عرصه های مختلف فرهنگی از جمله سینما دانست. وی همچنین به طرح انتقاداتی از نحوه مواجهه دولت یازدهم با جشنواره عمار پرداخت و گفت: دولت دهم با جشنواره عمار مخالف است و در کار این جشنواره کارشکنی می کند. به همین خاطر  است که بودجه این جشنواره به صورت مطلوب تخصیص پیدا نمی کند.

پژمانفر در پاسخ به سوالات دانشجویان مبنی بر وضعیت اجرایی شدن قانون امر به معروف و نهی از منکر گفت: شخص رئیس جمهور به همه دستگاه ها ابلاغ کرده است تا از اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر امتناع کنند. در زمینه امر به معروف و نهی از منکر قانون به تنهایی کافی نیست و به حضور مردم نیاز است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت یازدهم با جشنواره عمار مخالف است و در کار این جشنواره کارشکنی می کند.»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..