تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سازمان ملل به جنایت‌های عربستان

به نقل از فارس، فارس، وزارت حقوق بشر دولت نجات ملی یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از محاصره زمینی، هوایی و دریایی من به وسیله عربستان، از نهادهای بین المللی خواست به این جنایت‌ها واکنش نشان دهد.


شبکه خبری «المسیره»، گزارش داد وزارت حقوق بشر یمن از سازمان ملل خواست با فعال کردن نقش سازمان‌های بی‌طرف در خصوص جنایت‌های ضد بشری عربستان در یمن تحقیق و بررسی کند و جنایت‌های برنامه ریزی شده علیه مردم یمن را متوقف کند.

دولت نجات ملی یمن ضمن اشاره به استفاده از بمب‌های خوشه‌ای به وسیله عربستان در یمن از سازمان ملل خواست که جنایتکاران جنگی علیه مردم یمن را در دادگاه‌های بین المللی محاکمه کرده و محاصره ظالمانه علیه مردم یمن را پایان دهد.

پیشتر سازمان ملل اعلام کرده بود که ۱۸ میلیون یمنی به کمک‌های بشر دوستانه فوری نیازمند هستند. بر اساس گزارش این سازمان با توجه به جمعیت ۲۷ میلیونی یمن این رقم از نصف جمعیت یمن هم بالاتر است و دست کم ۷ میلیون یمنی در صورت تهیه یک وعده غذایی مطمئن نیستند بتوانند وعده بعدی را هم فراهم کنند.

سازمان یونیسف هم اعلام کرده بود کودکان بیش از دیگران در یمن در نتیجه این جنگ آسیب دیده و هر ۱۰ دقیقه یک کودک یمنی به دلیل سوء تغذیه جان خود را از دست می‌دهد.

بعد از گذشت نزدیک به ۲۰ ماه از جنگ عربستان علیه یمن و تحریم همه جانبه و محاصره دریایی، زمینی و هوایی یمن، مردم این کشور در سایه سکوت جهانی با بحران‌های شدید انسانی دست و پنجه نرم می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سازمان ملل به جنایت‌های عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..