تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایید رابطه تیره بین رحمتی و منصوریان!

تایید رابطه تیره بین رحمتی و منصوریان!

ورزش > لیگ برتر - 11 نیوز نوشت:اختلافات بین سرمربی و کاپیتان استقلال علنی شد.

نیمکت نشینی مهدی رحمتی در دیدار امروز استقلال مقابل سپاهان بسیار شائبه برانگیز بود. مسائل فنی و البته بحث مصدومیت رحمتی مطرح بود. اما هیچکس مطمئن نبود که دلیل نیمکت نشینی کاپیتان استقلال بعد از 13 هفته چه بود؟ رضا افتخاری در این رابطه از اختلاف بین رحمتی و منصوریان پرده برداری کرد. اختلافی که شاید در نیم فصل دوم برای آبی ها چالش برانگیز باشد. افتخاری درباره این موضوع می گوید: « رابطه آن‌ ها تیره شده و اصطکاک به وجود آمده است. باید در چند روز آینده این موضوع حل شود. نبود رحمتی هم تصمیم فنی بود و هم تصمیم انضباطی. البته منصوریان می‌خواست یک فرصت هم به گلر دوم تیم بدهد. »

افتخاری همچنین درباره نقل و انتقالات نیم فصل استقلال گفت: « 3 بازیکن قرار است به تیم اضافه شوند که سجاد شهباززاده هم جزو آنهاست و ما منتظر پاسخ ایشان هستیم. »

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایید رابطه تیره بین رحمتی و منصوریان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..