تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قبیله ای در آمازون که دور از دنیای مدرن زندگی میکنند

یک عکاس حرفه ای به نام ریکاردو استاکرد، سوار بر هلیکوپتر بر فراز جنگل های آمازون برای عکسبرداری از طبیعت پرواز کرده و به طور ناگهانی با یک قبیله بدوی در نزدیکی مرزهای کشور پرو مواجه شده که به شیوه انسان های قرن ها پیش زندگی می کردند و با نزدیک شدن هلیکوپتر به خیال دیدن یک حیوان پرنده مهاجم اقدام به تیر اندازی با کمان به سوی عکاس و تیم همراهش کرده اند.

آنها در خانه هایی از جنس برگ درختان زندگی می کردند و تمام بدن خود را به رنگهای مختلف زرد و قرمز رنگ آمیزی کرده اند.

کارشناسان اعلام کرده اند این قبیله نخستین بار در سال 2008 و 2010 شناسایی شده است به نظرمی رسد آنها دارای حالت چادرنشینی هستند و مکان زندگی خود را تغییر داده اند.

کارشناسان انسان شناسی اعتقاد دارند این قبیله مانند انسان های 29 هزار سال پیش زندگی می کنند و کاملا از تمدن پیشرفته دنیا بی اطلاع هستند.

غذای این قبیله انواع دانه های گیاهی، میوه و گوشت شکار است و در کنار خانه ها مقادیر زیادی از موز دیده می شود.

کارشناسان اعتقاد دارند اعضای این قبیله در حدود 100 نفر است که می تواند تا 300 نفر نیز  که در عمق جنگل ها به صورت بدوی زندگی می کنند افزایش یابد.

هنوز اطلاع دقیقی درباره اینکه آنها به چه زبانی صحبت می کنند در دست نیست اما  کارشناسان امیدوار هستند بتوانند در آینده با آنها ارتباط برقرار کنند.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قبیله ای در آمازون که دور از دنیای مدرن زندگی میکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..